Un eyeliner aplicat impecabil, gene lungi și voluminoase, sprâncene perfecte. Ochii de căprioară ai Ditei Von Teese atrag toate privirile. Machiajul ei iconic se întinde pe parcursul deceniilor și frumusețea ei pare să nu eșueze niciodată. Regina Burlesque își asumă un nou rol de muză a frumuseții care ne oferă ocazia să-i descoperim secretele machiajului.
„Când eram adolescentă, am văzut această coperta a „Vogue” a lui [Erwin] Blumenfeld din anii 1950, în care purta codiță la ochi și ruj roșu. A avut un impact atât de mare asupra mea când aveam 18 ani, încât am început să mă machiez în acel moment și nu m-am schimbat niciodată”, spune Dita Von Teese. „Desigur, această obsesie evoluează și se schimbă, iar eu am reușit să o fac din ce în ce mai bine. Port ochiul de pisică gros sau subțire, în funcție de starea mea de spirit.”
În 2020, Dita a găsit o nouă modalitate de a-și simplifica rutina de frumusețe purtând gene false care au făcut-o să uite complet de rimel. Arma sa letală? Trusa de gene false de la Lashify, un brand foarte cunoscut in Statele Unite și adorat de vedetele de la Hollywood cât și de make-up artiști.
Tocmai numită ambasador Lashify pentru lansarea oficială a mărcii în Franța, Dita Von Teese recunoaște că s-a „eliberat de rimelul” pe care îl purta și pe care îl îndepărta în fiecare zi datorită acestor produse: „Sunt blondă natural și mă vopsesc brunetă, așa că și genele mele sunt de culoare deschisă”, ne amintește ea, de aceea acordă importanță machiajului genelor ei. „Îmi place să mă trezesc și să mă privesc în oglindă să văd gene negre frumoase. Le port și 2-3 zile (…) Tot ce trebuie să fac este să pun niște fond de ten acolo unde am nevoie și niște ruj roșu și sunt gata de plecare.”
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.