Actorul Johnny Depp a fost imaginea parfumului Sauvage de la Dior din 2015, iar Sauvage a depășit succese precum Coco Mademoiselle de la Chanel și La Vie Est Belle de la Lancôme. Procesul de defăimare Johnny Depp vs. Amber Heard nu pare să fi afectat vânzările, deoarece marca susținea că a vândut o sticlă la fiecare trei secunde în 2021.
Spre deosebire de Disney, Dior a fost alături de ambasadorul său într-un moment de mare dificultate; o alegere care, evident, a dat roade din punct de vedere comercial anul acesta. Pe lângă efectul Depp, Fragrance Foundation Awards au încununat Sauvage Elixir drept parfumul de lux pentru bărbați al anului. Dior l-a adăugat inteligent pe fotbalistul de la Paris Saint Germain, Kylian Mbappé, în portofoliul său. În mod interesant, colecția Sauvage a fost lansată pentru prima dată în 1966. Arătarea perseverenței este vitală, Dior și-a dedicat șapte ani construind succesul inițial al Sauvage.
Brandul a făcut tot posibilul, investind în reclame de televiziune, campanii publicitare, prin intermediul ambasadorilor promițători și multe altele. Nu se poate nega că conexiunea Depp a făcut minuni și vedeta din „Pirații din Caraibe” era peste tot. Nu numai că vinde sticla de 155 de dolari pe site-ul Dior, dar clipul său promoțional Sauvage de 43 de secunde, care îl prezintă cântând la chitară într-un deșert, a fost vizionat de peste 91 de milioane de ori în opt luni. În mod clar, fanii nu se pot sătura de Depp sau Dior Sauvage.
Pentru fanii fideli ai lui Johnny Depp, cumpărarea unei sticle de Dior Sauvage a fost un mod tangibil de a arăta că îi sprijineau. The Wall Street Journal a spus: „Simt că susținerea lui Dior în acest moment este sinonimă cu sprijinirea lui Johnny”, a spus Makayla Stewart, care lucrează în domeniul imobiliar în Simpsonville, SC, și a urmărit întregul proces. Ea a spus că înainte de proces nu a fost un megafan Depp și nu a văzut încă „Piratii din Caraibe”. Dior a făcut ceea ce Disney nu a putut și a dat roade. „Au luat o decizie foarte grea de-a lungul timpului de a-l sprijini atunci când nicio altă companie nu ar fi făcut-o”, a spus Ahmad Fatfat, care lucrează în comunicații și relații publice în Liban.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Cotația acțiunilor Hermès a crescut după anunțul făcut de companie, în care se dezvăluia că Grace Wales Bonner va prelua rolul de director de creație al liniei vestimentare masculine.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.