Expoziția a fost inițial planificată pentru luna mai, dar a debutat vineri, 25 iulie. Shanghai este a treia destinație, după Paris și Londra, unde Dior își expune lucrările. Expoziția va fi deschisă oficial publicului pe 28 iulie și așa va rămâne până pe 4 octombrie.
275 rochii haute couture sunt expuse publicului, aranjate în 14 teme care variază, din New Look, viața lui Christian Dior, evidențiază din cei șase designeri care au condus casa, precum și concepte precum Versailles, atelierul, grădinile și multe etichete, momente create cu vedete hollywoodiene și regalități.
În total, a fost o săptămână foarte aglomerată pentru casa franceză. Cu o zi înainte de deschiderea expoziției, brandul și-a șansat colecția resort inspirată din Puglia și chiar după deschidere, își planificase cea mai mare prezentare de bijuterii High pentru clienții VIP, tot în Shanghai.
„Echipa de la Dior a creat aproape 80 de filme individuale pentru colegii din China pentru a explica cum ar trebui să fie prezentate arhivele”, a spus curatorul expoziției, Oriole Cullen. „Au fost apeluri de 10 ore Zoom în fiecare zi cu China în ceea ce privește instalarea.”
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania