Evenimentul „see-now-buy-now ” a fost transmis în direct către 126 de milioane de oameni pe platformele proprii Dior și nouă canale majore de socializare chineze, inclusiv Tmall - deși Pietro Beccari, președinte și director executiv al Christian Dior Couture, a clarificat că Dior nu are planuri să se alăture platformei de comerț electronic Alibaba.

Începând cu ora 22:30, clienții au putut precomanda colecția, care va fi disponibilă în magazine în două săptămâni, prin intermediul site-ului web Dior și al unui mini-program pe WeChat. Câteva articole au fost disponibile pentru livrare imediată, inclusiv o nouă versiune de dimensiuni medii a genții de mână Caro, care se lansează exclusiv în China. A fost pentru prima dată când casa de modă a organizat un spectacol de pistă pentru o colecție pentru femei, a spus Beccari, menționând că Dior a fost singurul brand european important care a fost inclus în programul oficial al Săptămânii Modei din Shanghai.

„Suntem foarte încântați de asta”, a spus el într-un interviu, potrivit WWD. „China este foarte importantă pentru noi și cu siguranță acest spectacol se adresează unui public care iubește în mod masiv Dior. Suntem foarte fericiți că pare să existe acest tip de fanatism și urmărire acolo și vom folosi toate mijloacele posibile pentru a cultiva această prietenie.” A fost, de asemenea, prima dată când marca a realizat accesorii la distanță pentru designerul Maria Grazia Chiuri și echipa ei din Paris, care au stat în fața monitoarelor care examinează fiecare etapă a procesului, până la numărul de inele purtate de modele.
„Este o nouă dimensiune a modei”, a spus Maria Grazia Chiuri, așezată pe o canapea în fața a două ecrane mari cu o legătură audio live către Shanghai. „Este foarte funcțional, sincer, pentru că lucrăm foarte bine. Dar este ciudat pentru mine, deoarece mass-media este diferită. Îți faci treaba, dar trebuie să delegi altor persoane ultimul pas.” Cu mashup-ul său de imprimeu leopard și siluete în stilul anilor '50, inspirate din arhivele Dior și culorile strălucitoare acide extrase din universul Pop Art, colecția a fost concepută pentru a readuce distracția în modă după luni de restricții. Izolarea forțată din ultimul an a făcut-o să fie nostalgică după anii ’70, când avea să viziteze universul de vânzări cu magie al antreprenorului italian Elio Fiorucci din Milano.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.