Evenimentul „see-now-buy-now ” a fost transmis în direct către 126 de milioane de oameni pe platformele proprii Dior și nouă canale majore de socializare chineze, inclusiv Tmall - deși Pietro Beccari, președinte și director executiv al Christian Dior Couture, a clarificat că Dior nu are planuri să se alăture platformei de comerț electronic Alibaba.
Începând cu ora 22:30, clienții au putut precomanda colecția, care va fi disponibilă în magazine în două săptămâni, prin intermediul site-ului web Dior și al unui mini-program pe WeChat. Câteva articole au fost disponibile pentru livrare imediată, inclusiv o nouă versiune de dimensiuni medii a genții de mână Caro, care se lansează exclusiv în China. A fost pentru prima dată când casa de modă a organizat un spectacol de pistă pentru o colecție pentru femei, a spus Beccari, menționând că Dior a fost singurul brand european important care a fost inclus în programul oficial al Săptămânii Modei din Shanghai.
„Suntem foarte încântați de asta”, a spus el într-un interviu, potrivit WWD. „China este foarte importantă pentru noi și cu siguranță acest spectacol se adresează unui public care iubește în mod masiv Dior. Suntem foarte fericiți că pare să existe acest tip de fanatism și urmărire acolo și vom folosi toate mijloacele posibile pentru a cultiva această prietenie.” A fost, de asemenea, prima dată când marca a realizat accesorii la distanță pentru designerul Maria Grazia Chiuri și echipa ei din Paris, care au stat în fața monitoarelor care examinează fiecare etapă a procesului, până la numărul de inele purtate de modele.
„Este o nouă dimensiune a modei”, a spus Maria Grazia Chiuri, așezată pe o canapea în fața a două ecrane mari cu o legătură audio live către Shanghai. „Este foarte funcțional, sincer, pentru că lucrăm foarte bine. Dar este ciudat pentru mine, deoarece mass-media este diferită. Îți faci treaba, dar trebuie să delegi altor persoane ultimul pas.” Cu mashup-ul său de imprimeu leopard și siluete în stilul anilor '50, inspirate din arhivele Dior și culorile strălucitoare acide extrase din universul Pop Art, colecția a fost concepută pentru a readuce distracția în modă după luni de restricții. Izolarea forțată din ultimul an a făcut-o să fie nostalgică după anii ’70, când avea să viziteze universul de vânzări cu magie al antreprenorului italian Elio Fiorucci din Milano.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.