În anul 2004, Charlize Theron devenea imaginea parfumului Dior j’Adore, una dintre cele mai emblematice esențe din portofoliul brandului francez. Anul acesta, în luna februarie, a fost anunțat faptul că parteneriatul actriței cu Dior se extinde, urmând ca aceasta să devină imaginea liniei de skincare Dior Capture. Acum, colaborarea evoluează din nou, Charlize fiind starul campaniei Dior High Jewelry.
Este pentru prima dată în istoria casei de modă Dior când linia High Jewelry, care se referă la colecția de bijuterii fine a brandului (lucrate exclusiv din metale prețioase și pietre prețioase), beneficiază de o campanie. Linia High Jewlery se află sub cârma creativă a designerului de bijuterie Victoire de Castellane, directoare artistică pentru Dior Joaillerie de 25 de ani încoace.
În calitate de ambasador de brand și star al campaniei publicitare, Charlize Theron a fost fotografiată de Mario Sorrenti purtând cele mai impresionante piese din colecția de bijuterii fine a brandului Dior. În una dintre fotografii, Charlize poartă colierul Dior Milly Dentelle Couture Fleurie alături de inelul asortat, ambele realizate din diamante albe și câte un diamant galben de 8 karate în centru. Într-un alt cadru, aceasta poartă piese din setul Forêt Glacée Bleu, aparținând colecției Diorama, care a fost introdusă în 2024. Piesele sunt realizate din platină, aur roz, diamante albe și safire de Madagascar.
„Să lucrez cu brandul Dior timp de atâția ani m-a făcut să realizez că modul în care colaborăm este ceva ce mereu m-a făcut să mă simt valorată și apreciată. Împreună, am simțit că este important pentru această poveste a colecției de bijuterii fine să încapsuleze esența a ceea ce înseamnă să ai încredere în tine. Victoire de Castellane a depășit așteptările cu viziunea și simțul său artistic absolut extraordinare”, a declarat Charlize Theron.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Producătorul de mașini de lux Rolls-Royce sărbătorește cea de-a 100-a aniversare a modelului său de top, Phantom.
Cu plecare pe 4 mai 2026, legendarul tren va călători de la Paris la Pompei și mai departe la Ravello.
Montblanc a fost mult timp sinonim cu instrumente de scris frumos lucrate și perfect proiectate. De la apariția stiloului Meisterstück în 1924, casa germană și-a construit reputația transformând instrumentele de zi cu zi în simboluri ale rafinamentului și statutului.
Aitana Bonmatí și Ousmane Dembélé au primit premiile Balonul de Aur purtând cufere Louis Vuitton Trophy Trunks, în timp ce Clara Mateo a întruchipat eleganța franceză la ceremonie.
DKNY TOAMNĂ 2025 – LANSAREA CAMPANIEI DE TOAMNĂ 2025 CU HAILEY BIEBER, ICON GLOBAL AL STILULUI
Ferrari a dezvăluit oficial noul 849 Testarossa. Acesta este succesorul vechiului SF90 Stradale și este a patra mașină a mărcii italiene care poartă celebrul nume Testarossa.