În anul 2004, Charlize Theron devenea imaginea parfumului Dior j’Adore, una dintre cele mai emblematice esențe din portofoliul brandului francez. Anul acesta, în luna februarie, a fost anunțat faptul că parteneriatul actriței cu Dior se extinde, urmând ca aceasta să devină imaginea liniei de skincare Dior Capture. Acum, colaborarea evoluează din nou, Charlize fiind starul campaniei Dior High Jewelry.
Este pentru prima dată în istoria casei de modă Dior când linia High Jewelry, care se referă la colecția de bijuterii fine a brandului (lucrate exclusiv din metale prețioase și pietre prețioase), beneficiază de o campanie. Linia High Jewlery se află sub cârma creativă a designerului de bijuterie Victoire de Castellane, directoare artistică pentru Dior Joaillerie de 25 de ani încoace.
În calitate de ambasador de brand și star al campaniei publicitare, Charlize Theron a fost fotografiată de Mario Sorrenti purtând cele mai impresionante piese din colecția de bijuterii fine a brandului Dior. În una dintre fotografii, Charlize poartă colierul Dior Milly Dentelle Couture Fleurie alături de inelul asortat, ambele realizate din diamante albe și câte un diamant galben de 8 karate în centru. Într-un alt cadru, aceasta poartă piese din setul Forêt Glacée Bleu, aparținând colecției Diorama, care a fost introdusă în 2024. Piesele sunt realizate din platină, aur roz, diamante albe și safire de Madagascar.
„Să lucrez cu brandul Dior timp de atâția ani m-a făcut să realizez că modul în care colaborăm este ceva ce mereu m-a făcut să mă simt valorată și apreciată. Împreună, am simțit că este important pentru această poveste a colecției de bijuterii fine să încapsuleze esența a ceea ce înseamnă să ai încredere în tine. Victoire de Castellane a depășit așteptările cu viziunea și simțul său artistic absolut extraordinare”, a declarat Charlize Theron.
om Pérignon dezvăluie o nouă campanie, care aduce laolaltă o serie de figuri iconice din lumea artei și a entertainmentului: actrița Tilda Swinton, actrița și regizoarea Zoë Kravitz, rockstarul Iggy Pop, producătorul de muzică Anderson Paak, artistul Takashi Murakami, dansatorul și coregraful Alexander Ekman, precum și chef Clare Smyth.
Dior adaugă un nou ambasador de imagine în portofoliul său – este vorba despre actrița Jenna Ortega. Aceasta a fost anunțată drept beauty ambassador pentru Dior Makeup, linia de machiaj a brandului Dior.
Pentru cea de-a 78-a ediție a Festivalului Internațional de Film de la Cannes, care are loc între 13 și 24 mai 2025, Chopard se reconectează cu magia unei iubiri care durează de mai bine de un sfert de secol.
Burberry urmează să concedieze până la 1.700 de locuri de muncă la nivel mondial, ca parte a unui efort mai amplu de reducere a costurilor, în contextul în care casa de modă britanică se confruntă cu un mediu dificil în domeniul comerțului cu amănuntul de lux.
Gisele Bündchen trăiește prima Zi a Mamei ca mamă a trei copii, marcând momentul cu emoție și discreție.
Kim Kardashian (44 de ani) a făcut senzație la tribunalul din Paris, unde a sosit alături de mama sa, Kris Jenner (69 de ani), pentru a depune mărturie în procesul tâlharilor care au jefuit-o în 2016. Vedeta de televiziune a strălucit cu un look de milioane de dolari.
Brandul Valentino a demonstrat de multe ori că nu este un simplu label vestimentar, aventurându-se în proiecte care îmbină moda cu elemente de artă sau lifestyle.
Ambasadoarea Chopard, Bella Hadid, va onora ceremonia de deschidere a celei de-a 78-a ediții a Festivalului de Film de la Cannes, pe 13 mai 2025.
Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.
Casa de modă franceză Chloé introduce „Chloé à la Plage”, prima colecție „High Summer” a brandului. De asemenea, este primul mare proiect lansat de când Chemena Kamali a devenit director de creație al brandului.
Met Gala 2025 a stabilit un nou record de strângere de fonduri, adunând 31 de milioane de dolari pentru Institutul de Costume al Muzeului Metropolitan de Artă, depășind cu mult suma de 26 de milioane de dolari din anul precedent. Această realizare subliniază importanța și sprijinul continuu pentru explorarea și celebrarea diversității în modă și cultură.
Actorul și pilotul american își continuă colaborarea cu TAG Heuer, împrumutându-și imaginea pentru linia lor de ochelari.
Ambasadoarea Chopard, Bella Hadid, va onora ceremonia de deschidere a celei de-a 78-a ediții a Festivalului de Film de la Cannes, pe 13 mai 2025.
Actorul și pilotul american își continuă colaborarea cu TAG Heuer, împrumutându-și imaginea pentru linia lor de ochelari.
BMW este ferm convinsă că poți experimenta bucuria fără a fi neapărat la volanul unei mașini cu faimoasa siglă.
Pisica Choupette, renumită pentru stilul său de viață luxos, este starul noii campanii a companiei de orologerie de lux Hublot.
Casa de modă Dior lansează o campanie pentru linia sa de bijuterii fine, iar imaginea este nimeni alta decât actrița Charlize Theron, care colaborează îndeaproape cu brandul de aproape două decenii, ca ambasador de imagine.
Optiq va primi o versiune V-Series, al doilea Cadillac EV de înaltă performanță, a anunțat compania miercuri.