Prezentarea, care a avut loc într-un spațiu temporar amenajat în emblematicele Grădini Tuileries, a fost unul dintre cele mai așteptate momente ale Săptămânii Modei Primăvară/Vară 2026, alături de debutul lui Matthieu Blazy la Chanel, lunea viitoare.

„Veți îndrăzni să pășiți în casa Dior?”, a provocat publicul creatorul de modă nord-irlandez în vârstă de 41 de ani înainte de prezentare, prezentând un videoclip care retrăia câteva dintre momentele importante ale predecesorilor săi, de la fondatorul Christian Dior la John Galliano și Maria Grazia Chiuri.

Continuând colecția sa de îmbrăcăminte pentru bărbați din iunie, Jonathan Anderson a reinterpretat clasicele casei de modă, revizitând rochia Delft cu mai multe pliseuri, cu pantaloni scurți și actualizând costumul iconic Bar, cu o jachetă foarte mulată, cu talie și șolduri rotunjite, într-o versiune mult mai scurtă.
Pelerine lungi, precum și unele mai scurte, au fost prezente, într-un spirit mai romantic, alături de rochii de seară scurte, evazate, cu talie strâmtă și pliuri controlate, rochii de bal cu spate larg și decoltat și fuste mini din denim sau piele.

Toate accesorizate cu pălării uriașe din fetru dintr-o altă epocă, amintind de stilul fantezistului John Galliano.

Jonathan Anderson, în vârstă de 41 de ani, este considerat unul dintre copiii minune ai modei. Lăudat pentru că a adus în prim-plan marca spaniolă Loewe, deținută tot de LVMH, și-a construit o reputație de designer cu o croitorie impecabilă și utilizare generoasă a materialelor nobile, precum pielea și metalul.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.