În aceste vremuri tulburate de crize multiple (sanitare, geopolitice, sociale), exercițiul haute couture poate părea anacronic, chiar incongruent. Dimpotrivă, el capătă sensul său mai mult ca niciodată: să inspire vise, să respire o poezie care îi lipsea tare la vremea aceea, dar mai ales să readucă oamenii în inima creației punând în valoare meșteșugul.

Decorul show-ului Dior haute couture ilustrează perfect această idee. Picturile uriașe complet brodate reproduc lucrările colorate ale cuplului de artiști indieni, Madhvi și Manu Parekh. Fidelă angajamentelor sale feministe, Maria Grazia Chiuri, directorul artistic al colecțiilor pentru femei Dior, a pus aceste panouri realizate de 380 de eleve de la școala de broderie Chanakya din Bombay, care pregătește tinere în broderie într-o țară în care acest meșteșug se transmite de obicei din tată în fiu. Un decor spectaculos, pe care publicul larg îl va putea descoperi până pe 30 ianuarie la Muzeul Rodin din Paris, și care dă tonul colecției.

„Sunt obsedată de broderie”, spune Maria Grazia Chiuri. Este foarte personal, sunt italiancă, o parte din familia mea trăiește în sud, am văzut mereu femei brodând, bunica, mătușile, mama... Este o întreagă limbă prin care femeile vorbesc. Această obsesie se reflectă în omniprezența pieselor brodate: fie pe maiouri drapate cu forme geometrice îmbogățite cu mărgele de cristal, fie pe fuste lungi din crepon cu broderii „în mișcare” din tuburi argintii, măiestria atelierelor Dior haute couture exprimată în 3D. Aici, broderia nu mai este un element decorativ, ea îi conferă hainei arhitectura, și mișcarea.

Colanții, accesorii cheie ale show-ului, sunt transfigurați, împodobiți cu ciucuri prețiosi care zăngăne frumos în timp ce mergi.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.