Lumea este o scenă și fiecare trebuie să joace un rol - așa au spus Elvis Presley și Maria Grazia Chiuri. Pentru primul spectacol major al Săptămânii modei de la Paris, designerul de îmbrăcăminte pentru femei Dior a transformat un cort în grădinile Tuileries într-un club de noapte din anii '60, cu o scenă circulară pe mai multe niveluri unde o formație live cânta muzică disco italiană.
Se pare că și publicul a făcut parte din concept. „Moda este un spectacol, în care interpreții nu sunt doar modelele, ci și oamenii care participă la spectacol”, a explicat Chiuri. „Simt că este un nou debut într-un fel, în care ești din nou pe scenă.”
Designurile casei din anii '60 ale lui Marc Bohan, expuse în prezent ca parte a unei retrospective Dior la Muzeul Brooklyn, au inspirat aspectul colecției, care a canalizat un spirit tineresc cu rochii colorate în linie A, haine trapezistice și fuste mini, aspectul fiind completat de cizme gogo alb sau piele lăcuită Mary Janes.
Chiuri a petrecut ultimele 18 luni meditând la rolul industriei modei, sub presiunea alimentării supra-consumului într-un moment în care schimbările climatice cauzează dezastre naturale pe scară largă. A lucrat pentru a introduce țesături mai durabile în colecțiile sale, dar a simțit, de asemenea, dorința de a readuce bucuria după luni întregi de carantină.
„Trebuie să recunoaștem faptul că umanitatea are nevoie de haine, pentru că este un mod de a performa în lume”, a spus ea. Designurile lui Chiuri erau perfect sincronizate cu decorul. A existat o explozie de culori, imprimeuri supradimensionate, croieli abstracte. Ea a fost inspirată în special de colecția Slim Look a lui Bohan, prezentată în 1961.
Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.