Dieta LUV este un program de trei săptămâni pentru a învăța cum să gestionezi și să normalizezi acidul uric care provine exclusiv din trei surse: fructoză, alcool și purine (compuși organici care se găsesc în anumite alimente și celulele corpului). Când nivelul său este prea mare, pot începe probleme: obezitate, inflamații, probleme cardiovasculare, hipertensiune arterială, diabet, pietre la rinichi, gută... Prin urmare, este esențial să-l monitorizezi în mod regulat.
Se determină în urma unei evaluări biologice prescrise de medic. Apoi, potrivit Dr. David Perlmutter, trebuie să nu fie nici prea scăzut, nici prea ridicat. Mai exact, mai puțin sau egal cu 5,5 mg/dl (și asta, chiar dacă laboratoarele trag semnalul de alarmă doar de la 7,5 mg/dl). De aceea, trebuie să monitorizezi nivelul foarte regulat, o dată pe săptămână, pe stomacul gol și folosind un sistem de măsurare la domiciliu (aparate mici vândute în farmacii sau pe Web).
Alimentele care „vindecă” și ajută la reglarea nivelului de acid uric sunt rodiile, broccoli, afinele, ceapa roșie, nucile, ardeii verzi, castraveții, roșiile, dovleceii… Cafeaua este și ea un aliat. Și dacă nu poți suporta, una decofeinizată va fi la fel de bine. În plus, să nu spunem: „Una sau două căni de cafea pe zi ține doctorul departe”. Pe de altă parte, consumăm cu moderație fructele de mare, carnea roșie, organele, ciupercile, sparanghelul, fructoza, alcoolul (în special bere și băuturile spirtoase) și tot ce conține gluten... Cartea este plină de rețete care te vor ajuta să găsești mese delicioase.
Acidul uric se află în centrul multor reacții biochimice care, în cascadă, duc la stres oxidativ. În special, crește efectele nocive ale zahărului. Studiile au arătat că șoarecii hrăniți cu o dietă bogată în fructoză au mâncat mai mult și s-au mișcat mai puțin, acumulând astfel mai multă grăsime. Motivul acestei creșteri în greutate? Se datorează parțial inhibării leptinei (hormonul de sațietate) generată de fructoză. Ca să nu mai vorbim de consecințele asupra ficatului, metabolismului grăsimilor, rezistenței la insulină...
Casă de modă Mugler l-a numit pe designerul Miguel Castro Freitas director de creație, urmându-i astfel lui Casey Cadwallader.
Zoë Kravitz este starul celei mai noi campanii a casei de bijuterie Jessica McCormack, denumită „Rush Hour”.
Începe a doua ediție a Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week – evenimentul de anvergură internațională din România
Cea mai recentă colaborare a lui Richard Mille cu Ferrari este un ceas tourbillon cu o mișcare cronograf fantastic de complicată în fracțiune de secundă.
Jack McCollough și Lazaro Hernandez de la Proenza Schouler vor prelua conducerea creativă a casei Loewe, deținută de LVMH.
Cincoro Tequila și AC Milan au prezentat o sticlă ultra-exclusivă în ediție limitată pentru a marca cea de-a 125-a aniversare a clubului de fotbal, într-o colaborare de referință care îmbină băuturile spirtoase de lux și moștenirea sportivă.
Brandul francez Jacquemus aniversează 15 ani de existență cu o colecție specială.
Antonia a vorbit despre îmbunătățirile pe care și le-a făcut la nivelul corpului.
Donatella Versace a anunțat în urmă cu o săptămână că se retrage din rolul de director de creație al brandului ce îi poartă numele de familie.
Cristi Borcea și soția sa, Valentina Pelinel, acordă o mare atenție sănătății și felului în care arată, lucru ce a fost confirmat inclusiv de model.
Reinaldo Herrera, personalitate influentă în lumea modei și a înaltei societăți internaționale, s-a stins din viață la vârsta de 91 de ani, marți, la reședința sa din Manhattan.
Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.
Industria cosmetică din Asia a devenit un reper global datorită tendințelor inovatoare, ingredientelor tradiționale și tehnologiilor de ultimă oră.
Jimmy Choo, îndrăgitul brand de modă și casă de parfumuri, introduce o nouă componentă îndrăzneață în colecția sa cu cel mai recent parfum al său, „I Want Choo Le Parfum”.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Bottega Veneta a lansat o colecție de cinci parfumuri inspirate de Veneția, orașul de origine al brandului. Aceasta este prima lansare de parfum a labelului italian sub direcția lui Matthieu Blazy, director de creație al casei de modă italiene.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.