Antrenorul vedetei, Harley Pasternak, a spus că Jessica a făcut mari schimbări în dietă. „Este vorba de trei mese pe zi şi două gustări. Fiecare masă conţine proteine, fibre şi grăsimi, iar gustările sunt alcătuite din proteine şi fibre sau proteine şi grăsimi”, a explicat antrenorul.
Dieta este împărţită în trei faze. Prima durează cinci zile, iar în această perioadă trebuie să mănânci de cinci ori pe zi şi să consumi doar smoothie-uri şi gustări. Mai exact, trei smoothie-uri şi două gusstări. Smoothie-urile trebuie să fie un amestec care să aibă un lichid de bază (apă, lapte), proteină (iaurt grecesc sau pudră), grăsimi sănătoase (din nuci, seminţe sau avocado) şi carbohidraţi bogaţi în fibre (fructe şi/sau legume). Cât despre gustări, acestea trebuie să aibă undeva la 150 de calorii şi să conţină cel puţin 5 grame de fibră şi 5 grame de proteină şi mai puţin de 10 grame de zahăr.
Totodată, prima fază a dietei presupune şi exerciţii uşoare ca mersul pe jos (cel puţin 10.000 de paşi pe zi).
Pentru faza a doua, în zilele 6-10 trebuie să bei două smoothie-uri şi să mănânci mâncare solidă plus două guatări pe zi. Mesele includ salate, sandwich-uri, supe, cartofi fierţi şi alte preparate simple. Pe lângă cei 10.000 de paşi pe zi, trebuie să încerci să faci şi câteva exerciţii fizice acasă.
Faza a treia, în zilele 11-15, smoothie-urile sunt limitate la 1 pe zi, plus două mese şi două gustări. După cele 15 zile de dietă, în carte se vorbeşte despre câteva sfaturi pe care trebuie să le aplici ”pentru tot restul vieţii”. Aşadar, trebuie să continui să mănânci de cinci ori pe zi, iar cei 10.000 de paşi nu trebuie să lipsească în fiecare zi şi antrenamente de cinci ori pe săptămână pentru a creşte rezistenţa.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.