Antrenorul vedetei, Harley Pasternak, a spus că Jessica a făcut mari schimbări în dietă. „Este vorba de trei mese pe zi şi două gustări. Fiecare masă conţine proteine, fibre şi grăsimi, iar gustările sunt alcătuite din proteine şi fibre sau proteine şi grăsimi”, a explicat antrenorul.
Dieta este împărţită în trei faze. Prima durează cinci zile, iar în această perioadă trebuie să mănânci de cinci ori pe zi şi să consumi doar smoothie-uri şi gustări. Mai exact, trei smoothie-uri şi două gusstări. Smoothie-urile trebuie să fie un amestec care să aibă un lichid de bază (apă, lapte), proteină (iaurt grecesc sau pudră), grăsimi sănătoase (din nuci, seminţe sau avocado) şi carbohidraţi bogaţi în fibre (fructe şi/sau legume). Cât despre gustări, acestea trebuie să aibă undeva la 150 de calorii şi să conţină cel puţin 5 grame de fibră şi 5 grame de proteină şi mai puţin de 10 grame de zahăr.
Totodată, prima fază a dietei presupune şi exerciţii uşoare ca mersul pe jos (cel puţin 10.000 de paşi pe zi).
Pentru faza a doua, în zilele 6-10 trebuie să bei două smoothie-uri şi să mănânci mâncare solidă plus două guatări pe zi. Mesele includ salate, sandwich-uri, supe, cartofi fierţi şi alte preparate simple. Pe lângă cei 10.000 de paşi pe zi, trebuie să încerci să faci şi câteva exerciţii fizice acasă.
Faza a treia, în zilele 11-15, smoothie-urile sunt limitate la 1 pe zi, plus două mese şi două gustări. După cele 15 zile de dietă, în carte se vorbeşte despre câteva sfaturi pe care trebuie să le aplici ”pentru tot restul vieţii”. Aşadar, trebuie să continui să mănânci de cinci ori pe zi, iar cei 10.000 de paşi nu trebuie să lipsească în fiecare zi şi antrenamente de cinci ori pe săptămână pentru a creşte rezistenţa.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.
Prada Beauty a lansat, în sfârșit, mult așteptatele game de îngrijire a pielii și de machiaj. Atingând echilibrul potrivit între creativitate și purtare, tot ceea ce face parte din gama Prada Beauty promite să fie deosebit de atractiv, cu o mulțime de formule elegante și texturi rafinate pentru a satisface cel mai exigent client.