Antrenorul vedetei, Harley Pasternak, a spus că Jessica a făcut mari schimbări în dietă. „Este vorba de trei mese pe zi şi două gustări. Fiecare masă conţine proteine, fibre şi grăsimi, iar gustările sunt alcătuite din proteine şi fibre sau proteine şi grăsimi”, a explicat antrenorul.
Dieta este împărţită în trei faze. Prima durează cinci zile, iar în această perioadă trebuie să mănânci de cinci ori pe zi şi să consumi doar smoothie-uri şi gustări. Mai exact, trei smoothie-uri şi două gusstări. Smoothie-urile trebuie să fie un amestec care să aibă un lichid de bază (apă, lapte), proteină (iaurt grecesc sau pudră), grăsimi sănătoase (din nuci, seminţe sau avocado) şi carbohidraţi bogaţi în fibre (fructe şi/sau legume). Cât despre gustări, acestea trebuie să aibă undeva la 150 de calorii şi să conţină cel puţin 5 grame de fibră şi 5 grame de proteină şi mai puţin de 10 grame de zahăr.
Totodată, prima fază a dietei presupune şi exerciţii uşoare ca mersul pe jos (cel puţin 10.000 de paşi pe zi).
Pentru faza a doua, în zilele 6-10 trebuie să bei două smoothie-uri şi să mănânci mâncare solidă plus două guatări pe zi. Mesele includ salate, sandwich-uri, supe, cartofi fierţi şi alte preparate simple. Pe lângă cei 10.000 de paşi pe zi, trebuie să încerci să faci şi câteva exerciţii fizice acasă.
Faza a treia, în zilele 11-15, smoothie-urile sunt limitate la 1 pe zi, plus două mese şi două gustări. După cele 15 zile de dietă, în carte se vorbeşte despre câteva sfaturi pe care trebuie să le aplici ”pentru tot restul vieţii”. Aşadar, trebuie să continui să mănânci de cinci ori pe zi, iar cei 10.000 de paşi nu trebuie să lipsească în fiecare zi şi antrenamente de cinci ori pe săptămână pentru a creşte rezistenţa.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Designerul Alessandro Michele își dezvăluie prima campanie pentru Valentino în calitate de director de creație al brandului. Denumită „Avant Les Débuts”, campania prezintă colecția pentru sezonul primăvară/vară 2025 a labelului italian.
Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week 2024, un eveniment de o importanță capitală pentru moda românească, marchează începutul unei noi ere, sub coordonarea fondatorilor, Roxana Voloșeniuc și Mario Antico.
Cea mai recentă apariție demonstrează încă o dată că Zendaya merită din plin titlul de fashion icon.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.