Colecția capsulă Diesel x Durex sosește în Magazinele Diesel din 28 aprilie, dezvăluită odată cu spectacolul Spring Summer 2023 de Glenn Martens. Brandul OTB Group formează un parteneriat creativ cu marca lider în producția de prezervative pentru a crea o legătură creativă care sărbătorește alegerea și pozitivitatea sexuală ca un drept uman, o viziune democratică și, desigur, plăcerea.
O colaborare „For Sucsexful Living” care a început firesc odată cu înființarea unui munte de 200.000 de cutii de prezervative Durex. Diesel x Durex este o colecție capsulă care transmite un mesaj puternic de libertate individuală comunităților globale Diesel și Durex, aducând subiectul în prim-planul culturii.
Un subiect foarte drag și directorului de creație Glenn Martens care, așa cum a mărturisit L'Officiel: „din prima zi în care am ajuns la Diesel, ideea a fost să continui moștenirea comunicativă a celebrelor reclame ale mărcii italiene, dar cu un abordare diferită”. Și noua colaborare este tare și clară.
Picătura din colecția capsulă constă într-un tricou gri jari imprimat cu un nou logo care combină două logo-uri emblematice pe față, D-ul mare al Diesel și cel al Durex, iar pe spate, pe umeri, sintagma „For Sucsexful Living”. Un tratament similar al logo-urilor apare pe hanoracul gri heather.
Blugii cu 5 buzunare cu picioare drepte, decolorați ușor, au imprimat „For Sucsexful Living” de-a lungul piciorului cu litere roșii și logo-ul combinației pe buzunarul din spate. Și în sfârșit șapca de baseball ediție specială din denim de bumbac într-o nuanță de albastru deschis.
Capsula va fi pusă în vânzare la prețuri cuprinse între 75 și 225 € și va fi disponibilă în anumite magazine Diesel și pe site-ul oficial.
Pentru a amplifica și extinde democrația mesajului de pozitivitate sexuală al lui Diesel evidențiat la spectacol, precum și valoarea de bază a Durex de a îmbrățișa identitatea de gen, alte 300.000 de cutii de prezervative Diesel x Durex vor fi donate magazinelor Diesel din toate colțurile lumii.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.