Diagnosticare personalizată, inteligență artificială, dispozitive conectate: „beauty tech” ne revoluționează rutina

Hiperconectată și chiar mai personalizată, frumusețea devine din ce în ce mai expertă în adaptarea la cerințele noastre.

Au trecut vremurile în care ni se recomandau produse de înfrumusețare după un simplu chestionar online. Astăzi, este posibil să analizezi semnele de îmbătrânire a pielii de pe față de pe smartphone-ul tău cu ajutorul diagnosticului de piele Skin Screen de la Lancôme, sau semnele de acnee cu Spotscan de la La Roche-Posay. 

De asemenea, vă puteți crea propria culoare de ruj cu aplicația Chanel Lipscanner sau cu dispozitivul Rouge Sur Mesure de la Yves Saint Laurent. Și în curând vom putea găsi chiar și nuanța fondului de ten care se potrivește perfect cu nuanța pielii noastre în magazinele Sephora. 

Toate aceste produse și servicii se bazează pe inteligența artificială(AI), care s-a răspândit enorm în întreaga industrie a cosmeticelor în ultimii ani, spune Julien Romestant, director de informații de piață responsabil de conferințe la salonul Cosmetic 360 de la Paris, care a pus AI în onoarea ultimei sale ediții, la începutul lunii octombrie. „Pentru a optimiza personalizarea, este necesar să traversăm un maxim de date personale, care este noul aur negru al economiei. Împreună cu inteligența artificială, acestea oferă posibilități de diagnosticare ultra-precise”, spune el. 

Unii jucători importanți din industrie explorează deja această perspectivă, cum ar fi L'Oréal, care combină știința și tehnologia din 2018 pentru a dezvolta instrumente de diagnosticare a pielii în cadrul mărcilor sale.

„Dintr-o simplă imagine adnotată de dermatologi și un algoritm pe care l-am antrenat, suntem capabili să analizăm până la 17 semne clinice de îmbătrânire a pielii”, asigură Stéphane Lannuzel, director de program Beauty Tech la L'Oréal. 




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Mihaela Borcea a ignorat sfatul medicilor şi a luat o decizie radicală

Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.

Simona Halep, schimbare radicală de look. Sportiva a renunțat la blond

Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.

Milionarul Nick Rădoi și-a făcut testamentul după ce a fost diagnosticat cu cancer

Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.

MARIZA transmite un mesaj video publicului din România

MARIZA transmite un mesaj video publicului din România

O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie

O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie

Bella Hadid își lansează propriul brand de frumusețe, Orebella

Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted PEOPLE
Buze Espresso: cum să adopți tendința supremă de iarnă?

În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center

Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center

hourglass_full 5 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Lancôme colaborează cu Louvre pentru o colecție dedicată îngrijirii pielii

Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.

hourglass_full 7 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Carmen Brumă te ajută să scapi de celulită în 3 pași

Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.

hourglass_full 8 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Prada Beauty intră în era machiajului și îngrijirii pielii

Prada Beauty a lansat, în sfârșit, mult așteptatele game de îngrijire a pielii și de machiaj. Atingând echilibrul potrivit între creativitate și purtare, tot ceea ce face parte din gama Prada Beauty promite să fie deosebit de atractiv, cu o mulțime de formule elegante și texturi rafinate pentru a satisface cel mai exigent client.

hourglass_full 8 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH