Îi așteaptă zeci de experiențe în care vor vedea cum se pilotează un avion, cum este să fii polițist, pompier, doctor și multe, multe altele.
Copiii au la dispoziție 43 de activități din toate domeniile: IT, medicină, industrie, mass-media etc., totul pentru ca cei mici să învețe, prin joacă, ce înseamnă să fii mare, să ai responsabilități și, nu în ultimul rând, să-ți administrezi veniturile.
Fiecare experiență Destiny Park este organizată într-un cadru specific și este gândită în așa fel încât copiii să înțeleagă ce înseamnă să “muncești” și să primești “salariu”, dar și să te distrezi plătind cu MagicBanii câștigați.
Fiecare experiență este concepută în așa manieră încât să fie educativă și distractivă simultan, să încurajeze deprinderea unui anumit set de competențe și valori și să ofere celor mici oportunitatea de a își descoperi noi interese și pasiuni.
Destiny Park reprezintă un proiect de edutainment bazat pe o investiție de 5 milioane de euro, care beneficiază de 8000 mp în nordul Capitalei.
Aplicând conceptul inovator de stimulare a copiilor să învețe prin joacă, Destiny Park își propune să devină un oraș în miniatură – cu instituții, economie și bani proprii – unde talentele și pasiunile celor mici sunt observate de specialiști în educație, pentru a descoperi, din timp, care sunt domeniile în care ei pot excela.
Grație echipei Destiny Park, părinții se relaxează, lăsându-i pe cei mici în grija specialiștilor și a personajelor de poveste.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.