C Seed a continuat cu o nouă gamă de televizoare pentru exterior care utilizează abordarea ieșită din cutie a mărcii pentru a ridica nivelul de divertisment la un nivel cu totul nou. Prezentat drept primul televizor pliabil MicroLED de exterior din lume, noul televizor C SEED HLR continuă moștenirea mărcii, călcând pe urmele televizorului premiat C SEED 201 de la Porsche Design Studio. Pregătit să-și facă debutul public la viitoarea ediție a CEDIA Expo, televizorul HLR atinge echilibrul perfect între măiestria uluitoare și tehnologia de ultimă oră.
Similar cu televizorul 201 al mărcii, noul televizor HLR rămâne ascuns într-un compartiment în stare pliată atunci când nu este utilizat. Prin apăsarea unui buton de pe telecomandă, mecanismul automat de deschidere al televizorului este activat. Procesul presupune ridicarea televizorului la o înălțime de 2,5 metri, ceea ce se întâmplă în doar 15 secunde și apoi desfășurarea masivă a panourilor MicroLED fără sunet pentru a forma un televizor gigantic care durează încă 25 de secunde. C Seed spune că afișajul poate fi rotit cu 90 de grade la stânga și la dreapta sau 180⁰ într-o singură direcție. Apăsarea înapoi a butonului face ca cele cinci ecrane să se scufunde înapoi în compartiment cu aceeași ușurință.
În ceea ce privește specificațiile tehnice, televizorul C SEED HLR este la fel de impresionant. Brandul austriac susține că televizorul pliabil poate procesa date de imagine de până la 100.000 de ori pe secundă, ceea ce îi permite televizorului să afișeze 64 de miliarde de culori. Deoarece este un televizor de exterior, acesta trebuie să fie suficient de luminos pentru a funcționa fără probleme în zilele luminoase, însorite, cu lumina directă puternică a soarelui. Ecranul oferă o luminozitate excepțională de 4.000 de nit împreună cu o rată de reîmprospătare ridicată. În plus, rezoluția pixelilor de 1,9 și 1,6 mm asigură imagini clare și color adevărate. C Seed a spus că MicroLED TF va fi disponibil în ambele dimensiuni de 201 inchi și 144 de inchi; deși prețul nu a fost încă dezvăluit de companie.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.