Anunțul nu este unul suprinzător, fiind puternic sugerată plecarea sa încă din luna septembrie a anului trecut, când Anderson a pus în scenă ceea ce avea să fie show-ul său final pentru Loewe și a făcut aluzii în declarațiile sale pentru presă legat de închiderea acestui capitol din cariera lui.
Jonathan Anderson a reușit să aducă brandul spaniol Loewe pe culmile succesului, casa de modă bucurându-se de multă recunoaștere internațională datorită direcției creative din ultima decadă.
„Reflectând asupra ultimilor 11 ani, pot spune că am fost norocos să fiu înconjurat de oameni cu imaginația, priceperea, tenacitatea și inventivitatea necesare pentru a îmi putea spune « da » oricărei idei ambițioase pe care o propuneam”, a declarat Anderson odată cu anunțul de astăzi. „Cu toate că se încheie capitolul meu, povestea Loewe va continua mulți ani de acum înainte, iar eu voi privi cu mândrie cum acest brand spaniol pe care l-am numit « acasă » va continua să evolueze”.
Casa de modă Loewe nu a organizat un show în cadrul celei mai recente ediții Paris Fashion Week, care tocmai ce s-a încheiat, ci a găzduit în schimb o prezentare pe 10 martie. În zilele dinaintea prezentării, Anderson a publicat pe contul său personal de Instagram o serie de postări care făceau o retrospectivă a creațiilor sale pentru Loewe, încă un lucru care ducea cu gândul la un anunț iminent legat de plecarea sa. La show-ul care a avut loc în luna septembrie a anului trecut, ultimul său show de podium, Anderson a primit aplauze în picioare de la unii dintre cei mai mari designeri ai momentului, precum Sarah Burton (care a fost director de creație timp de 13 ani pentru Alexander McQueen, iar din septembrie 2024 a fost numită director de creație la Givenchy), Pieter Mullier (director de creație pentru Alaïa), sau Kris Van Assche (fost director de creație la Berlutti și Dior Homme).
În cadrul industriei umblă zvonuri că Jonathan Anderson (care deține de asemenea propriul său label, numit JW Anderson) s-ar îndrepta către o promovare, mai exact, către postul de director de creație la Dior. Pentru moment, Maria Grazia Chiuri deține acest post.
Loewe și Dior sunt ambele deținute de conglomeratul Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH), ai cărui membri au numai lucruri bune de zis despre Anderson. „Am avut plăcerea să lucrez cu unii dintre cei mai talentați directori de creație ai vremurilor noastre, și îl consider pe Jonathan Anderson ca fiind printre cei mai buni”, a spus Sydney Toledano, CEO LVMH și fost CEO al casei de modă Dior. „Ceea ce a contribuit față de Loewe se ridică la mai mult decât simplă creativitate”.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.