Anunțul nu este unul suprinzător, fiind puternic sugerată plecarea sa încă din luna septembrie a anului trecut, când Anderson a pus în scenă ceea ce avea să fie show-ul său final pentru Loewe și a făcut aluzii în declarațiile sale pentru presă legat de închiderea acestui capitol din cariera lui.
Jonathan Anderson a reușit să aducă brandul spaniol Loewe pe culmile succesului, casa de modă bucurându-se de multă recunoaștere internațională datorită direcției creative din ultima decadă.
„Reflectând asupra ultimilor 11 ani, pot spune că am fost norocos să fiu înconjurat de oameni cu imaginația, priceperea, tenacitatea și inventivitatea necesare pentru a îmi putea spune « da » oricărei idei ambițioase pe care o propuneam”, a declarat Anderson odată cu anunțul de astăzi. „Cu toate că se încheie capitolul meu, povestea Loewe va continua mulți ani de acum înainte, iar eu voi privi cu mândrie cum acest brand spaniol pe care l-am numit « acasă » va continua să evolueze”.
Casa de modă Loewe nu a organizat un show în cadrul celei mai recente ediții Paris Fashion Week, care tocmai ce s-a încheiat, ci a găzduit în schimb o prezentare pe 10 martie. În zilele dinaintea prezentării, Anderson a publicat pe contul său personal de Instagram o serie de postări care făceau o retrospectivă a creațiilor sale pentru Loewe, încă un lucru care ducea cu gândul la un anunț iminent legat de plecarea sa. La show-ul care a avut loc în luna septembrie a anului trecut, ultimul său show de podium, Anderson a primit aplauze în picioare de la unii dintre cei mai mari designeri ai momentului, precum Sarah Burton (care a fost director de creație timp de 13 ani pentru Alexander McQueen, iar din septembrie 2024 a fost numită director de creație la Givenchy), Pieter Mullier (director de creație pentru Alaïa), sau Kris Van Assche (fost director de creație la Berlutti și Dior Homme).
În cadrul industriei umblă zvonuri că Jonathan Anderson (care deține de asemenea propriul său label, numit JW Anderson) s-ar îndrepta către o promovare, mai exact, către postul de director de creație la Dior. Pentru moment, Maria Grazia Chiuri deține acest post.
Loewe și Dior sunt ambele deținute de conglomeratul Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH), ai cărui membri au numai lucruri bune de zis despre Anderson. „Am avut plăcerea să lucrez cu unii dintre cei mai talentați directori de creație ai vremurilor noastre, și îl consider pe Jonathan Anderson ca fiind printre cei mai buni”, a spus Sydney Toledano, CEO LVMH și fost CEO al casei de modă Dior. „Ceea ce a contribuit față de Loewe se ridică la mai mult decât simplă creativitate”.
Mădălina Ghenea a stârnit valuri pe rețelele sociale cu o apariție superbă pe contul de Instagram.
La 40 de ani, designerul nord-irlandez preia conducerea Dior Homme și își va dezvălui prima colecție în luna iunie.
Nicoleta Luciu a dispărut de pe micile ecrane după o scurtă reîntoarcere în showbiz. Însă fosta Miss România nu exclude o revenire.
Demi Moore a fost inclusă în prestigiosul top TIME 100 al celor mai influenți oameni din lume. Reacția ei sinceră și emoționantă a cucerit fanii din întreaga lume.
Șase creații în ediție limitată reinventează cu îndrăzneală iconicul Knuckle Clutch.
Designerul olandez calcă pe urmele erei colaborative și promite o gură de aer proaspătă radicală și îndrăzneață.
John Travolta, omagiu emoționant pentru fiul său Jett, la 33 de ani de la naștere
Mick Jagger și Melanie Hamrick sunt logodiți: „Suntem fericiți așa cum suntem”
”A MINECRAFT MOVIE” DOMINĂ BOX-OFFICE-UL CU ÎNCASĂRI DE 80 DE MILIOANE DE DOLARI ÎN AL DOILEA WEEKEND
Prada achiziționează Versace pentru 1,25 miliarde de euro: O mișcare strategică pe piața globală a luxului
Secretul formelor impecabile ale Melaniei Trump: Dieta și rutina de fitness
Designerul olandez calcă pe urmele erei colaborative și promite o gură de aer proaspătă radicală și îndrăzneață.
Prada achiziționează Versace pentru 1,25 miliarde de euro: O mișcare strategică pe piața globală a luxului
Christian Louboutin propune pentru colecția de nuntă de anul acesta designuri poetice, ce îmbină creativitatea cu craftsmanshipul și atemporalitatea cu actualitatea.
Noua campanie Miu Miu, condusă de Gigi Hadid, îmbină portretul clasic cu modernitatea artistică, celebrând matlasarea și feminitatea.
Casă de modă Mugler l-a numit pe designerul Miguel Castro Freitas director de creație, urmându-i astfel lui Casey Cadwallader.
Zoë Kravitz este starul celei mai noi campanii a casei de bijuterie Jessica McCormack, denumită „Rush Hour”.