La Gucci, De Sarno va fi însărcinat să revigoreze finanţele unui brand care a reprezentat două treimi din profiturile Kering în 2021, dar care şi-a pierdut din atractivitate în ultimii ani, după o creştere stelară în 2015-19.
De Sarno, în vârstă de 39 de ani, şi-a început cariera la Prada în 2005, s-a mutat la Dolce & Gabbana şi apoi s-a alăturat Valentino în 2009, unde a deţinut mai multe funcţii înainte de a fi numit director de modă, unde supraveghează atât colecţiile pentru bărbaţi, cât şi pentru femei, lucrând îndeaproape cu designerul şef Pierpaolo Piccioli.
Un favorit pe covorul roşu, Piccioli este cunoscut pentru că adaugă un fler contemporan mărcii italiene, atrăgând atenţia, de exemplu, cu ţinute în roz strălucitor, din cap până în picioare, pentru cântăreaţa americană Zendaya.
”Sunt mândru să mă alătur unei case cu o istorie şi o moştenire atât de extraordinare, care de-a lungul anilor a putut să primească şi să preţuiască valorile în care cred. Sunt emoţionat şi încântat să contribui cu viziunea mea creativă pentru brand”, a spus De Sarno în comunicatul Kering.
El îşi va prezenta colecţia de debut Gucci la săptămâna modei feminine din Milano, în septembrie 2023.
CEO-ul Gucci, Marco Bizzarri, a spus că, după ce a lucrat cu o serie de case de modă de lux cele mai renumite din Italia, De Sarno ”aduce cu el o experienţă vastă şi relevantă”.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.