Knightly va fi responsabil pentru crearea tuturor articolelor din piele. Cu echipa sa de proiectare, el va contribui la reînnoirea continuă a Moynat și, în același timp, va colabora strâns cu echipele de dezvoltare.
Designerul îl succede pe Ramesh Nair. Nair a fost recrutat din Hermès atunci când miliardarul Bernard Arnault a reînviat marca aproape uitată în 2011 prin intermediul grupului său Groupe Arnault și a înființat magazinul de pe Rue Saint-Honoré, la câțiva pași de Goyard, un alt producător de genți din secolul al XIX-lea restaurat în glorie. Anunțul arată că Nair „pleacă pentru a continua proiecte personale. Îi mulțumim pentru contribuția la dezvoltarea Moynat.”

geantă Moynat
Moynat a numit recent un nou director executiv apreciat pentru puterea sa de vânzare și palmaresul său în excelență digitală. Lisa Attia, fostă vicepreședinte senior, merchandising și director de imagine pentru regiunile Europa și Orientul Mijlociu la Sephora, a preluat rolul de președinte și director al LVMH Fashion Group și președinte al Moynat.
Deși este cunoscut pentru lungă și fructuoasă carieră la Louis Vuitton, CV-ul lui Knightly include, de asemenea, un rol de director de creație al Mulberry din 2002 până în 2004, când a proiectat populara geantă Bayswater. El a fost, de asemenea, șef de design la Margaret Howell, director de creație la Renown Look, și consultant designer la Whistles. A ținut cursuri de design vestimentar la Universitatea din Westminster, la mijlocul anilor nouăzeci.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.