Puțini designeri au perturbat codurile tradiționale ale modei de lux la fel de radical precum Demna Gvasalia. Un vizionar cu înclinație spre subversiune, traiectoria carierei lui Gvasalia – de la a fi geniul creativ din spatele Vetements la a fi unul dintre cei mai influenți designeri din industrie – este o dovadă a capacității sale înnăscute de a îmbina moda și cultura într-un succes comercial.
Născut în Georgia în 1981, designerul milenial a acumulat o experiență de lucru impresionantă. După ce a studiat la Academia Regală de Arte Frumoase din Anvers, a câștigat experiență în industrie la Maison Margiela și Louis Vuitton, perfecționându-și înțelegerea despre măiestria și operațiunile caselor de lux.
În 2015, după ce designurile sale inovatoare la Vetements i-au catapultat cariera în mainstream, designerul georgian a fost numit director artistic la Balenciaga. Timp de un deceniu, Demna a transformat casa de modă istorică franceză cu influențele sale emblematice de streetwear, croiala de concept înalt și deconstrucția avangardă. În timpul mandatului său, spectacolele Balenciaga au fost adesea perturbatoare și încărcate social cu un indiciu de distopie, cimentându-l ca spiritul modei.
Numirea recentă a lui Demna la Gucci anunță un nou capitol interesant pentru puterea italiană a modei, după ce a suferit câteva schimbări creative dramatice și tulburări financiare în ultimii ani. Demna îi va înlocui pe Sabato De Sarno, care a părăsit brusc casa după un an la conducere.
Această mișcare îndrăzneață a lăsat industria să se întrebe cu privire la ceea ce rezervă Gucci sezonul următor. Între timp, Demna este pregătit să-și părăsească funcția de la Balenciaga, iar actul său final va fi un spectacol couture în iulie.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.