Aproximativ zece la sută din achizițiile de lux din întreaga lume sunt realizate de generația Z, dar această cotă este semnificativ mai mare în China.
Nicio generație anterioară nu crescuse atât de digital, conectată prin dispozitive, copleșită de date: informații, tutoriale sau sfaturi. Nici unul nu a avut o astfel de transparență cu mărcile, companiile și influencerii sau a crescut cu atât de multă bogăție, stabilitate și educație. Și niciunul nu a crescut asistând direct la efectele încălzirii globale sau înțelegând modul în care animalele și mediul sunt profanate de dragul modei.
Drept urmare, mărcile găsesc multe trăsături ale generației Z provocatoare: membrii ei sunt extrem de inteligenți, pun la îndoială totul și caută valoare reală. Își fac temele înainte de a alege un brand și vor să se asigure că mărcile iau în serios sustenabilitatea. Dar, de asemenea, sunt foarte optimiști pentru că nu au asistat la greutățile generațiilor anterioare și au impresia că își pot modela pozitiv viitorul.
De când au crescut într-o lume globalizată, apreciază tradițiile locale și talentul local. Sunt mai patriotici decât orice generație și le place să susțină afacerile proprii. Știu că interacțiunile digitale nu au același nivel de emoție ca și conexiunile umane, așa că aceștia caută chiar mai mult sentiment în experiențele lor din lumea reală decât orice generație dinaintea lor.
Dar poate că trăsăturile cele mai critice pe care trebuie să le înțeleagă despre generația Z este că sunt în căutarea unei valori extreme în achizițiile și serviciile lor. Nu este suficient să deții un brand celebru și un obiect strălucitor. Ei vor examina valorile multiple pe care le poate oferi un brand și îl vor judeca după experiența totală pe care o primesc.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.
Numărul milionarilor în criptomonede a crescut la un nivel fără precedent și a ajuns la 241.700 de persoane în întreaga lume, potrivit raportului Crypto Wealth Report 2025, publicat recent de Henley & Partners, lider internațional în consultanță în domeniul rezidenței și cetățeniei, care prezintă date exclusive furnizate de firma globală de informații financiare New World Wealth.
Preţul aurului a atins marţi pe pieţele din Asia un nou maxim istoric de 3.508,73 dolari uncia, depăşind precedentul record de 3.500,10 dolari atins în luna aprilie, pe fondul aşteptărilor că Rezerva Federală americană va reduce dobânzile, transmite Bloomberg.