În mod similar, LVMH - cel mai important grup de lux din lume - subliniază pe site-ul său corporativ că „a făcut din dezvoltarea durabilă o prioritate strategică de la înființare”. De asemenea, prezintă inițiative precum Academia de mediu, care își propune să sensibilizeze cu privire la durabilitate și să-și învețe angajații cum să protejeze mediul. Aceste inițiative sunt importante deoarece indică faptul că principalele case de lux au întotdeauna în minte durabilitatea. Ca atare, acestea sunt catalizatori critici pentru alte inițiative.
Este nevoie de un accent mult mai puternic asupra luxului durabil pentru a ajuta la protejarea mediului, sporirea îngrijirii animalelor și reutilizarea sau reciclarea ori de câte ori este posibil. Dar este necesar și din cauza unei schimbări radicale a așteptărilor consumatorilor, este de părere Daniel Langer, CEO al firmei de lux, stil de viață și strategie de brand pentru consumatori Équité și profesor de strategie de lux și creație de valoare extremă la Universitatea Pepperdine din Malibu, California.
Grupurile tradiționale de clienți pentru brandurile de lux - baby boomers și Gen Xers, care au peste 40 de ani - obișnuiau să se concentreze mai puțin pe durabilitate și mai mult pe performanța produselor, materiale și măiestrie. Dar generațiile mai tinere sunt mult mai preocupate de efectele secundare externe a ceea ce consumă.
O trăsătură importantă a generației Z, cel mai influent și mai modern grup de consumatori de astăzi pentru brandurile de lux, este că aceștia se percep pe ei înșiși ca mărci. Când își expun viața prin intermediul rețelelor sociale, mărcile cu care se asociază sunt extensii ale mărcilor lor personale. Prin urmare, durabilitatea este importantă pentru majoritatea dintre aceștia și se vor asocia doar cu mărci care sunt durabile. Asta înseamnă că „spălarea verde”, adică serviciul de sustenabilitate, nu este convingător pentru acești consumatori și caută mărcile care sunt în asentiment cu ei.
Multe mărci văd această schimbare ca o problemă la care trebuie să reacționeze. Dar, în schimb, ar trebui să privească durabilitatea ca pe o oportunitate interesantă de a crea valoare extremă și de a atrage mărcile lor.
Acestea trebuie să creeze un avantaj competitiv cu un model de afaceri circular care să diferențieze. Ca parte a acestei gândiri, brandurile de lux trebuie să vină rapid cu soluții pentru articole second-hand. Comercianții cu amănuntul de lux, care oferă articole de lux la mâna a doua, uneori la prețuri semnificativ mai mari decât cele originale, sunt astăzi o realitate.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.