Business VOGUE Index, care analizează primele 60 de branduri de modă de lux din lume, a confirmat faptul că Gucci este cel mai popular brand în rândul tinerilor din Generația Z.
Casa de modă italiană, care anul acesta împlinește 100 de ani, este de departe cea mai populară marcă de lux și pe TikTok, după cum indică indexul.

Datele indexului (care utilizează peste 200 de unități de măsurare individuale și informații exclusive de la mai mult de 7000 de consumatori de lux din întreaga lume) arată, de asemenea, o schimbare a relațiilor de putere dintre generații atunci când vine vorba de cheltuieli pe segmentul de lux.
Cei mai tineri consumatori (generația Z) au cea mai mare tendință de a cheltui și sunt aproape la egalitate cu Milenarii, care au venituri mai mari. Comparativ cu alte grupe de vârstă, ambele generații anticipează cea mai mare creștere a cheltuielilor lor de lux în următoarele șase luni.

Cum se exprimă asta? Procentul consumatorilor de lux: generația Z, care intenționează să își mărească cheltuielile cu moda de lux în următoarele șase luni, a crescut de la 11% la sfârșitul anului 2020 la 19%, cel mai înalt nivel dintre toate grupele de vârstă. Din punct de vedere geografic, SUA, Marea Britanie și Coreea de Sud sunt în frunte: 38% se așteaptă să cheltuiască mai mulți bani pe moda de lux acolo, de 2,5 ori mai mult decât media globală. Așteptările industriei sunt că acest segment de vârstă va face o cincime din toate achizițiile de lux până în 2025.
Gucci nu este singurul brand care ne fascinează. Balenciaga, Alexander McQueen și Givenchy apar în raport datorită consumatorilor de lux. Burberry își păstrează poziția de lider prin depășirea granițelor experienței de vânzări prin intermediul magazinelor pop-up suportate digital și media.
Cu toate acestea, puterea generației Z în segmentul de lux depășește cu mult dincolo de simpla valoare de cumpărare. Ca și în cazul milenarilor, este mai probabil ca diversitatea și incluziunea să fie asumate și că acest sistem de valori să fie respectat și în ceea ce privește consumul de lux.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.
Creatorul de modă irlandez Paul Costelloe, designerul personal al prințesei Diana și o prezență obișnuită a Săptămânii Modei de la Londra timp de patru decenii, a murit la vârsta de 80 de ani, a anunțat familia acestui într-un comunicat dat sâmbătă publicității, potrivit Reuters.