Business VOGUE Index, care analizează primele 60 de branduri de modă de lux din lume, a confirmat faptul că Gucci este cel mai popular brand în rândul tinerilor din Generația Z.
Casa de modă italiană, care anul acesta împlinește 100 de ani, este de departe cea mai populară marcă de lux și pe TikTok, după cum indică indexul.
Datele indexului (care utilizează peste 200 de unități de măsurare individuale și informații exclusive de la mai mult de 7000 de consumatori de lux din întreaga lume) arată, de asemenea, o schimbare a relațiilor de putere dintre generații atunci când vine vorba de cheltuieli pe segmentul de lux.
Cei mai tineri consumatori (generația Z) au cea mai mare tendință de a cheltui și sunt aproape la egalitate cu Milenarii, care au venituri mai mari. Comparativ cu alte grupe de vârstă, ambele generații anticipează cea mai mare creștere a cheltuielilor lor de lux în următoarele șase luni.
Cum se exprimă asta? Procentul consumatorilor de lux: generația Z, care intenționează să își mărească cheltuielile cu moda de lux în următoarele șase luni, a crescut de la 11% la sfârșitul anului 2020 la 19%, cel mai înalt nivel dintre toate grupele de vârstă. Din punct de vedere geografic, SUA, Marea Britanie și Coreea de Sud sunt în frunte: 38% se așteaptă să cheltuiască mai mulți bani pe moda de lux acolo, de 2,5 ori mai mult decât media globală. Așteptările industriei sunt că acest segment de vârstă va face o cincime din toate achizițiile de lux până în 2025.
Gucci nu este singurul brand care ne fascinează. Balenciaga, Alexander McQueen și Givenchy apar în raport datorită consumatorilor de lux. Burberry își păstrează poziția de lider prin depășirea granițelor experienței de vânzări prin intermediul magazinelor pop-up suportate digital și media.
Cu toate acestea, puterea generației Z în segmentul de lux depășește cu mult dincolo de simpla valoare de cumpărare. Ca și în cazul milenarilor, este mai probabil ca diversitatea și incluziunea să fie asumate și că acest sistem de valori să fie respectat și în ceea ce privește consumul de lux.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Gică Hagi, Simona Halep, George Copos și Andreea Bănică sunt patroni de hoteluri, pe Litoral. Plata este, desigur, pe măsura distracției și a confortului.
Delia a dat din nou „lovitura” cu o ținută confecționată din plase de rafie.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Adrian Mutu este foarte atent la imaginea sa, așa că de curând a decis să calce pragul medicilor esteticieni.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Casa de lux din California a Carei Delevingne a fost cuprinsă de flăcări, vineri dimineața. La momentul respectiv, celebra actriță se afla la Londra.
Ion Ţiriac este al doilea cel mai bogat român în 2024, cu o avere de aproximativ două miliarde de dolari.
Inna și-a cumpărat apartament de lux în Mamaia. Locuința se află într-o clădire cu 15 etaje, un proiect imobiliar exclusivist cu priveliște spre Marea Neagră și lacul Siutghiol.
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania
Designerul plănuiește să se concentreze pe marca sa 1017 Alyx 9SM.
Cum să te faci remarcată purtând colanți eleganți
Designerul Demna Gvasalia de la brandul exclusivist Balenciaga este cunoscut pentru creațiile sale vestimentare de lux, dar și pentru unele prin care pare că își bate joc de amatorii de extravaganțe.