De ce este atât de greu să creezi o experiență de lux?

Brandurile de lux trebuie să înțeleagă că toți clienții se așteaptă la o experiență distinctă și luxoasă atunci când își vizitează magazinele - dar și atunci când o fac online.

Mărcile ar trebui să știe că un serviciu prietenos, proactiv, competent și inspirat este cerința minimă.

Indiferent dacă vă aflați într-un mall de lux din Shanghai, vă plimbați pe Rodeo Drive din Los Angeles sau faceți cumpărături în Ginza din Tokyo, vă așteptați la o experiență uimitoare. Și chiar și atunci când stațipe canapea și comandați articole de lux online, vă așteptați ca un brand cunoscut să vă facă să vă simțiți special în timpul acestui proces.

Deci, cum ar trebui să se simtă o experiență de lux? Expresia obișnuită oferită de retaileri este „personalul nostru trebuie să ofere servicii de clasă mondială”.

Multe branduri de lux se concentrează în continuare pe crearea de produse frumoase, dar experiențele lor holistice de marcă rămân în urmă. Ca urmare, atunci când intrăm în magazinele lor fanteziste, simțim că experiențele lor de serviciu nu diferă. Cu ochii legați, este posibil să nu știm dacă suntem în magazinul mărcilor A, B sau C.

Mărcile nu ar trebui doar să-și învețe personalul cum să creeze experiențe excepționale, ci și o experiență de marcă. Asigurarea faptului că un brand diferențiază experiența de livrare de alte mărci este esențială pentru a ieși în evidență într-o mare de identitate.

Dar o condiție prealabilă pentru formarea adecvată a personalului este claritatea deplină a echității raționale și emoționale a mărcii. Cu alte cuvinte, fiecare persoană care oferă o experiență de marcă trebuie să-și cunoască rolul exact, cum să ofere clienților o valoare excepțională și cum să-i facă să se simtă. Crearea unei atmosfere specifice mărcii cu o „atmosferă” distinctă este mai importantă ca niciodată, deoarece concurența în lux este mai vastă și mai globală ca niciodată.

Pentru a face acest lucru, este nevoie de o strategie de experiență meticuloasă, de o planificare riguroasă și de un personal cu înaltă pregătire, spun specialiștii. De asemenea, necesită audituri de experiență care depășesc cu mult chestionarele post-cumpărare. Auditurile de experiență trebuie să includă concurența pentru a se asigura că un brand oferă ceva semnificativ diferit de concurenții săi.

Dar un alt punct de contact pe care multe mărci îl neglijează îl reprezintă călătoriile lor digitale. În timp ce experiența generală de cumpărături online s-a îmbunătățit, puține mărci s-au diferențiat de altele în mod digital și chiar mai puține mărci au creat experiențe digitale.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Fosta iubită a lui Leonardo DiCaprio este însărcinată cu primul copil

Toni Garrn este însărcinată cu primul ei copil. Fotomodelul german a anunțat că ea și soțul ei, Alex Pettyfer, vor deveni părinți în mai puțin de 3 luni.

Jojo, gest incredibil pentru Paul Ipate: „Știu că unii dintre voi nu sunteți de acord cu asta, însă așa am simțit”

Cătălina Grama, alis Jojo, şi-a tatuat pe braț una dintre pozele ei favorite cu Paul Ipate, partenerul ei de viață și tatăl fetiței sale.

Pamela Anderson vinde vila din Malibu: „Este timpul să mă întorc la originile mele” (FOTO)

Pamela Anderson își ia rămas bun de la casa ei din Malibu. Casa actriței va ieși oficial pe piață luni, confirmă revista PEOPLE.

Elon Musk intenționează să-și construiască propriul oraș în Texas: „De acolo pe Marte”

Fondatorul SpaceX Elon Musk a anunțat că intenționează să creeze un nou oraș în statul american Texas. Acesta s-a lăusat cu noul proiect pe contul de Twitter.

Avertismentul OMS: când vom scăpa de Covid-19

Lumea nu va scăpa de Covid-19 nici în 2021, susține Organizația Mondială a Sănătății (OMS), care arată că speranța că vom scăpa de pandemie până la finalul acestui an este nerealistă.

Chanel sărbătorește centenarul celebrului parfum No. 5 cu un colier cu diamant de 55,55 carate

Chanel a creat un uimitor colier pentru a celebra centenarul celebrului său parfum, Chanel No. 5. Atracția principală este un diamant D (incolor) tăiat în formă octogonală (care seamănă cu sticla parfumului) cu o greutate exactă de 55,55 carate.

Chloé Fashion Show | Debutul strălucit al Gabrielei Hearst la Paris

Pentru prima ei prezentare de modă în fruntea casei Chloé, designerul Gabriela Hearst și-a imaginat o îmbrăcăminte ultra-feminină, dar și foarte angajată într-o logică a sustenabilității.

Jogging și yoga pentru un combo câștigător în pandemie

Un sport este realizat în aer liber și funcționează cardio, celălalt se practică acasă, pe o saltea, promovând flexibilitatea și echilibrul. Alergatul și yoga sunt cele două sporturi preferate în această perioadă și chiar ideal de combinat.

Ce afacere de pandemie a început Lavinia Pârva. Produsele ei se vând excelent!

Lavinia Pârva a lăsat scena pentru o afacere online, adaptată pandemiei de COVID-19.

LVMH este cea mai valoroasă companie din Europa

LVMH a devenit cea mai valoroasă companie din Europa, după ce a depășit cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume, Nestle.

Ellen DeGeneres vinde casa din Beverly Hills. FOTO cu conacul pe care cere 53,5 mil. $

Ellen DeGeneres a scos la vânzare opulenta casă din Beverly Hills, pe care a cumpărat-o de la liderul trupei Maroon 5, Adam Levine.

Oscar de la Renta transformă florile târzii de vară într-o colecție de vis pentru toamna 2021

Marca numește colecția un tribut adus unei perioade în care floarea-soarelui și florile sălbatice radiază.

Celebrul bulevard Champs-Elysees se transformă într-o „grădină extraordinară“

Franţa a făcut public un plan de a transforma bulevardul Champs-Elysees din Paris într-un proiect de 250 milioane de euro ce ar urma să fie implementat în 2024, când ţara va găzdui Jocurile Olimpice.

hourglass_full 6 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Confort în natură la superlativ | Autorulota cu lift și studio de yoga

Când producătorii de autorulote doresc să adauge spațiu, soluția este de obicei aceeași: o fac mai lungă. Dar un producător chinez de automobile vine cu o abordare diferită: creează un al doilea nivel.

hourglass_full 11 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Capri | Cel mai vechi hotel de pe insulă primește o nouă identitate

Hotelul La Palma din Capri, care se va deschide în aprilie 2022, va fi inclus într-un portofoliu plin de farmec, care include și Hôtel du Cap-Eden-Roc din Antibes.

hourglass_full 12 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Fenomenul Maldive | Paradisul din Oceanul Indian a tras lozul câștigător în 2020

În majoritatea destinațiilor, lipsa turiștilor ar fi un motiv imens de îngrijorare. Dar asta a fost înainte de 2020 și înainte ca pandemia de coronavirus să schimbe modul în care călătorim pentru totdeauna.

hourglass_full 13 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Destinații deschise turiștilor vaccinați împotriva Covid-19. România, inclusă pe listă

Pe măsură ce pandemia Covid-19 continuă să facă ravagii în industria turismului, nenumărate destinații din întreaga lume își vaccinează cetățenii. Marea Britanie a vaccinat deja peste 15 milioane de oameni, în timp ce SUA administrează în prezent 1,6 milioane de vaccinuri pe zi.

hourglass_full 16 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Colle Allegro | Un proiect care reînvie vechea frumusețe a Italiei

Colle Allegro este un proiect al unui „nou mod de viață toscan”, inspirat de stilul pe care familia Gori a vrut să-l acorde acestei locații.

hourglass_full 18 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL