Mărcile ar trebui să știe că un serviciu prietenos, proactiv, competent și inspirat este cerința minimă.
Indiferent dacă vă aflați într-un mall de lux din Shanghai, vă plimbați pe Rodeo Drive din Los Angeles sau faceți cumpărături în Ginza din Tokyo, vă așteptați la o experiență uimitoare. Și chiar și atunci când stațipe canapea și comandați articole de lux online, vă așteptați ca un brand cunoscut să vă facă să vă simțiți special în timpul acestui proces.
Deci, cum ar trebui să se simtă o experiență de lux? Expresia obișnuită oferită de retaileri este „personalul nostru trebuie să ofere servicii de clasă mondială”.
Multe branduri de lux se concentrează în continuare pe crearea de produse frumoase, dar experiențele lor holistice de marcă rămân în urmă. Ca urmare, atunci când intrăm în magazinele lor fanteziste, simțim că experiențele lor de serviciu nu diferă. Cu ochii legați, este posibil să nu știm dacă suntem în magazinul mărcilor A, B sau C.
Mărcile nu ar trebui doar să-și învețe personalul cum să creeze experiențe excepționale, ci și o experiență de marcă. Asigurarea faptului că un brand diferențiază experiența de livrare de alte mărci este esențială pentru a ieși în evidență într-o mare de identitate.
Dar o condiție prealabilă pentru formarea adecvată a personalului este claritatea deplină a echității raționale și emoționale a mărcii. Cu alte cuvinte, fiecare persoană care oferă o experiență de marcă trebuie să-și cunoască rolul exact, cum să ofere clienților o valoare excepțională și cum să-i facă să se simtă. Crearea unei atmosfere specifice mărcii cu o „atmosferă” distinctă este mai importantă ca niciodată, deoarece concurența în lux este mai vastă și mai globală ca niciodată.
Pentru a face acest lucru, este nevoie de o strategie de experiență meticuloasă, de o planificare riguroasă și de un personal cu înaltă pregătire, spun specialiștii. De asemenea, necesită audituri de experiență care depășesc cu mult chestionarele post-cumpărare. Auditurile de experiență trebuie să includă concurența pentru a se asigura că un brand oferă ceva semnificativ diferit de concurenții săi.
Dar un alt punct de contact pe care multe mărci îl neglijează îl reprezintă călătoriile lor digitale. În timp ce experiența generală de cumpărături online s-a îmbunătățit, puține mărci s-au diferențiat de altele în mod digital și chiar mai puține mărci au creat experiențe digitale.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.