De ce este atât de greu să creezi o experiență de lux?

Brandurile de lux trebuie să înțeleagă că toți clienții se așteaptă la o experiență distinctă și luxoasă atunci când își vizitează magazinele - dar și atunci când o fac online.

Mărcile ar trebui să știe că un serviciu prietenos, proactiv, competent și inspirat este cerința minimă.

Indiferent dacă vă aflați într-un mall de lux din Shanghai, vă plimbați pe Rodeo Drive din Los Angeles sau faceți cumpărături în Ginza din Tokyo, vă așteptați la o experiență uimitoare. Și chiar și atunci când stațipe canapea și comandați articole de lux online, vă așteptați ca un brand cunoscut să vă facă să vă simțiți special în timpul acestui proces.

Deci, cum ar trebui să se simtă o experiență de lux? Expresia obișnuită oferită de retaileri este „personalul nostru trebuie să ofere servicii de clasă mondială”.

Multe branduri de lux se concentrează în continuare pe crearea de produse frumoase, dar experiențele lor holistice de marcă rămân în urmă. Ca urmare, atunci când intrăm în magazinele lor fanteziste, simțim că experiențele lor de serviciu nu diferă. Cu ochii legați, este posibil să nu știm dacă suntem în magazinul mărcilor A, B sau C.

Mărcile nu ar trebui doar să-și învețe personalul cum să creeze experiențe excepționale, ci și o experiență de marcă. Asigurarea faptului că un brand diferențiază experiența de livrare de alte mărci este esențială pentru a ieși în evidență într-o mare de identitate.

Dar o condiție prealabilă pentru formarea adecvată a personalului este claritatea deplină a echității raționale și emoționale a mărcii. Cu alte cuvinte, fiecare persoană care oferă o experiență de marcă trebuie să-și cunoască rolul exact, cum să ofere clienților o valoare excepțională și cum să-i facă să se simtă. Crearea unei atmosfere specifice mărcii cu o „atmosferă” distinctă este mai importantă ca niciodată, deoarece concurența în lux este mai vastă și mai globală ca niciodată.

Pentru a face acest lucru, este nevoie de o strategie de experiență meticuloasă, de o planificare riguroasă și de un personal cu înaltă pregătire, spun specialiștii. De asemenea, necesită audituri de experiență care depășesc cu mult chestionarele post-cumpărare. Auditurile de experiență trebuie să includă concurența pentru a se asigura că un brand oferă ceva semnificativ diferit de concurenții săi.

Dar un alt punct de contact pe care multe mărci îl neglijează îl reprezintă călătoriile lor digitale. În timp ce experiența generală de cumpărături online s-a îmbunătățit, puține mărci s-au diferențiat de altele în mod digital și chiar mai puține mărci au creat experiențe digitale.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Dua Lipa lansează DUA, brandul ei de produse de îngrijire a pielii

Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.

Olivier Rousteing părăsește casa de modă Balmain

Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.

Cel mai înalt zgârie-nori din lume va fi gata în 2028

Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.

Cine sunt cei mai bogați copii din lume?

Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.

Averea celor mai bogați 10 americani a crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Trump a redevenit președinte

Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.

Andreea Tonciu se mută definitiv în Dubai

Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.

Spectacol faraonic la Cairo, la inaugurarea Marelui Muzeu Egiptean

Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.

Loewe lansează o colecție de parfumuri care transformă notele clasice în artă contemporană

Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.

Megan Fox a vorbit despre lupta ei postpartum, la șapte luni după ce a născut a patra oară

Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.

Anya Taylor-Joy, muza campaniei de sărbători Tiffany & Co

Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.

Arabia Saudită construiește o arenă suspendată la o înălțime de 350 de metri

Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.

Ferrari intră în lumea cripto şi AI

Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.

Rolls Royce celebrează Phantom printr-un model cu figurina Spirit of Ecstasy din aur masiv

Producătorul de mașini de lux Rolls-Royce sărbătorește cea de-a 100-a aniversare a modelului său de top, Phantom.

hourglass_full 11 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Trenul Venice Simplon Orient Express vrea să te ducă pe Coasta Amalfi anul viitor

Cu plecare pe 4 mai 2026, legendarul tren va călători de la Paris la Pompei și mai departe la Ravello.

hourglass_full 22 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Montblanc a extins arta scrisului în spațiul digital cu o nouă tabletă E-ink de înaltă calitate

Montblanc a fost mult timp sinonim cu instrumente de scris frumos lucrate și perfect proiectate. De la apariția stiloului Meisterstück în 1924, casa germană și-a construit reputația transformând instrumentele de zi cu zi în simboluri ale rafinamentului și statutului.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Louis Vuitton sărbătorește Baloanele de Aur 2025

Aitana Bonmatí și Ousmane Dembélé au primit premiile Balonul de Aur purtând cufere Louis Vuitton Trophy Trunks, în timp ce Clara Mateo a întruchipat eleganța franceză la ceremonie.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
DKNY TOAMNĂ 2025 – LANSAREA CAMPANIEI DE TOAMNĂ 2025 CU HAILEY BIEBER, ICON GLOBAL AL STILULUI

DKNY TOAMNĂ 2025 – LANSAREA CAMPANIEI DE TOAMNĂ 2025 CU HAILEY BIEBER, ICON GLOBAL AL STILULUI

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Ferrari a dezvăluit oficial noul 849 Testarossa

Ferrari a dezvăluit oficial noul 849 Testarossa. Acesta este succesorul vechiului SF90 Stradale și este a patra mașină a mărcii italiene care poartă celebrul nume Testarossa.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL