E curățenie mare la Burberry. „Ștergem totul și începem din nou”, pare să se audă pe coridoarele casei englezești de lux. După ce a șters toate postările de pe Instagram ale mărcii, Daniel Lee abordează logo-ul, care trece printr-o mică revoluție.
Într-adevăr, noul director artistic pare să dorească să elimine elemente ale trecutului și să dea un nou impuls creativ lui Burberry. O alegere logică pentru cel care va avea multe de făcut pentru a-i succeda pe Christopher Bailey și Riccardo Tisci... Pe 6 februarie, eticheta a ridicat, așadar, vălul noului logo și a primei campanii a lui Lee în fruntea magistralei britanice.

O nouă viziune artistică, noi muze. Evidențiate sub privirea fotografului britanic Tyron Lebon: modelele Lennon Gallagher și Liberty Ross, artiștii John Glacier, Shygirl și Skepta, actrița Vanessa Redgrave, fotbalistul Raheem Sterling și Jun Ji-hyun, actrița sud-coreeană, pe care Burberry a numit-o ambasador al mărcii în 2022.
Îi putem vedea într-adevăr pozând în fața unor locuri emblematice ale capitalei Angliei precum Trafalgar Square și Albert Bridge sub un cer gri.
Aceasta nu este singura schimbare radicală la Burberry. După cum s-a menționat anterior, logo-ul emblematic al mărcii a fost abandonat în favoarea unei versiuni mai moderne. Daniel Lee resuscita cavalerul ecvestru emblematic, altfel cunoscut sub numele de EKD, care s-a născut în 1901. Această versiune din 2023 pare ceva mai rafinată, mai lizibilă, păstrând în același timp farmecul autenticității. Daniel Lee s-a inspirat direct din arhivele casei înainte de a aborda această legendă. O alegere aplaudată de mulți experți care au deplâns faptul că a fost neglijată în 2018.

Daniel Lee s-a remarcat în perioada petrecută la Bottega Veneta pentru că și-a imaginat o strategie digitală și de comunicare care a mers împotriva tuturor concurenților săi. Dacă astăzi omniprezența pare a fi cheia oricărui succes de marketing, designerul însuși optase pentru o eradicare pură și simplă a contului de Instagram. Un adevărat șoc pentru pasionații de modă care erau sceptici cu privire la această metodă folosită… Dar care totuși a făcut oamenii să vorbească. Aici, este, așadar, un plan de comunicare mai tradițional, în formă bună și cuvenită, deoarece poate avea loc cu fiecare nouă sosire a unui director artistic. Dacă asta va da roade, rămâne de văzut.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză