L-am întrebat pe Dan Cruceru care este stilul vestimentar care îl definește și cum îl influențează ceea ce poartă. "Smart casual. Clar. Mai degrabă spre elegant, chiar. Îmi plac cămășile și nu mă intimidez nici de purtarea unui costum. Dar depinde de context, de întâlnirile pe care le am, de momentul zilei. Dacă am o ceremonie, îmi pot pune și papion. După Survivor, am început să adopt și un stil ceva mai relaxat. Clar, pe plajele din Dominicană, nu pot purta altceva decât pantaloni scurți. Dar, în general, tind spre cămășă în loc de tricou, spre blugi sau pantaloni de costum și nu spre trening", spune Dan Cruceru.
Crezi că stilul tău s-a adaptat faptului că eşti în permanenţă în atenția publicului?
Da și nu. Când sunt în timpul liber, sunt foarte relaxat inclusiv în privința ținutei. Dar, la evenimente, mi-a plăcut să respect dress code-ul. Mi se pare un gest de respect față de organizatorii evenimentului respectiv.
Ce definește imaginea ta pe TV? Și cât de diferită este de cea din viața reală?
Dacă ne referim la stilul vestimentar, nu era foarte diferită de cea din viața reală. Până la Survivor, însă. În trecut fugeam de aparițiile publice în pantaloni scurți, nu mi s-a părut că mă reprezintă vestimentația asta vreodată. Dar, acolo, am avut zeci de perechi de pantaloni scurți. N-aveai cum să reziști altfel, la acele temperaturi, 8-10 ore pe zi.
Ce branduri din România îți plac?
Cele care îmi vin. Sunt un bărbat înalt, am 1.90, și mai sunt și slab adesea. Spun adesea pentru că, de când cu pandemia, greutatea mea s-a dus cam sus. Ei, și spuneam că îmi plac brandurile care îmi vin. La costume, de exemplu, nu găsesc multe care să-mi pice și cambrat și să fie și suficient de lungi la mâneci. Așa se face că astfel de piese mi le cam fac pe comandă. Ultimii la care mi-am făcut costume sunt cei de la Șir Ludovic, niște tineri foarte țări. În privința cămășilor, îmi plac câteva branduri italiene și germane, pur și simplu sunt croite perfect pentru mine. Apoi, la tricouri sau blugi, depinde ce mă atrage vizual. Am și piese scumpe, dar și produse accesibile publicului larg.
Ai vreo piesă vestimentară preferată?
Cămășile. Clar. Mai ales cele albe, cambrate, cu gulerul și manșetele țări. Mi se pare că pot fi combinate la orice. La un costum, evident, dar și la un blug. Sufleci mânecile și devine smart casual.
Ce părere are soția ta despre felul în care te îmbraci? Se întâmplă să îi ceri sfatul în ceea ce privește ținutele?
E stilistul meu. După 12 ani de căsnicie, nu are cum să fie altfel. În plus, ea este cea care îmi cumpără cea mai mare parte din haine. Pe online sau din magazinele fizice. Îmi arată, mă întreabă și plasează comandă. De multe ori, se întâmplă că ea să-mi cumpere lucruri mult mai scumpe decât aș vrea eu, dar așa fac și eu cu produsele pentru ea. Poate nu mă lasă sufletul să-mi iau mie o haină extravagantă, dar îi cumpăr ei. Și invers.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.