Cu o sculptură gonflabilă gigantică, spectacolul Diesel toamnă-iarnă 2022-2023 susținut la Tokyo a fost plasat sub semnul excesului. Cu toate acestea, a existat o microfustă care a făcut impresie în timpul spectacolului și mai târziu, purtată de Julia Fox în campania sezonului.
Cu aspectul său hibrid asemănător curelei, această fâșie de piele ștampilată cu un logo „D” care invocă fustele minuscule cu talie scăzută din anii 2000 și-a găsit publicul. Totuși, după primirea acestei piese numite B-Berny- și după ce au platit 795 de euro pentru achiziție - unii clienți își arată nemulțumirea.
Este cazul lui Adrienne Reau, influencer TikTok cu peste 500.000 de abonați, care trece în revistă într-un videoclip detaliile înșelătoare ale achiziției sale: piele care arată ca un cauciuc, o simplă bandă de velcro pe post de atașament... și o fustă, care pare greu de purtat.

„Am încercat s-o pun astăzi (...) a fost atât de nepractică, încât după 20 de minute, m-am dus acasă să mă schimb” se plânge Adrienne Reau pe TikTok. Opinia sa nu este izolata, relatează contul de Instagram Diet Prada.
Prezentată ca o curea ce poate fi purtată ca fustă pe site-ul brandului, piesa este dezamăgitoare. Alte comentarii adaugă că ar fi imposibil să te așezi cu haina pe tine. Piesa ar trece cu greu podiumul? O dezamăgire pentru fanii directorului artistic Glen Martens, a cărui activitate la cârma brandului italian din 2021 este apreciată pe scară largă.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.