Cum vor arăta călătoriile după sfârşitul pandemiei de coronavirus

Pe măsură ce restricţiile sunt tot mai mari, este greu de imaginat cum vor arăta vacanţele noastre şi călătoriile atunci când, în cele din urmă, pandemia se va sfârşi.

Turismul este cel mai lovit sector. Dar experții sunt de părere însă că turismul îşi va reveni la un moment dat, aşa cum a reuşit să se refacă şi după crizele din trecut. „Oamenii nu s-au schimbat, vor să meargă în continuare să viziteze diferite locuri, dar vor fi cu siguranţă mult mai precauţi în ceea ce fac. Vor avea nevoie nu doar să fie convinşi că este sigur să călătorească, dar vor trebui să vadă schimbări fizice reale care să le ofere certitudinea că este sigur să călătorească”, a declarat Adam Blake, profesor de economie şi şef de cercetare al Departamentului de Turism şi Ospitalitate la Universitatea Bournemouth din Marea Britanie.

Deocamdată, nu ştim când sau cum va trece pandemia. Dar, odată ce criza din sectorul public de sănătate se va ameliora, turiştii vor trebui, de asemenea, să vadă scăderi ale preţurilor pentru a-i determina să se mişte din nou, mai spun experţii din turism.

Potrivit specialiştilor, dacă există o singură lecţie pe care toată lumea trebuie să o înveţe în urma pandemiei de coronavirus, aceasta este importanţa igienei personale şi publice. Industria turismului va ţine cont cu siguranţă de această lecţie ceea ce va însemna o curăţenie mai profundă programată în mod regulat a aeronavelor şi a camerelor de hotel şi poate chiar câteva noi reguli pentru lucrătorii al căror loc de muncă presupune contact direct cu turiştii. De asemenea, experţii din domeniu consideră că ar fi cu adevărat extraordinar dacă curăţarea profundă a sistemelor de transport public ar deveni normală.

„Toată lumea, indiferent că este vorba despre croazieră sau hoteluri, va trebui să schimbe modul în care monitorizează şi curăţă mediul cu care turiştii interacţionează”, a spus Christopher Anderson, profesor de afaceri la Cornell University's Hotel School din Ithaca, New York.

Specialiştii estimează că aventurile în aer liber vor fi la mare căutare odată ce pandemia de coronavorus va lua sfârşit. După o perioadă lungă de timp petrecută în casă, turiştii îşi vor dori să iasă cât mai mult la aer curat. În plus, vacanţele şi călătoriile vor căpăta o semnificaţie mai mare, conform experţilor din industrie care consideră că această pauză ne va face să apreciem mai mult tot ce este în jurul nostru.

Specialiştii din turism se aşteaptă, totodată, la o creştere a numărului de excursii cu maşina, aşa numitele road trips. Fie din cauza unei reticenţe de a intra în contact cu un număr mare de oameni, fie din dorinţa de a descoperii cât mai multe locuri, turiştii se vor îndrepta, cel mai probabil către acest gen de vacanţe.

Odată ce industria va reuşi să-şi revigoreze motoarele în direcţia recuperării, croazierele vor fi foarte ieftine, dar acest lucru s-ar putea să nu conteze pentru turiştii noi, după estimările experţilor din industrie.

Specialiştii consideră că tarifele camerelor de hotel vor scădea mai mult înainte de a ajunge la nivelul de dinaintea crizei. Tarifele hoteliere din SUA au scăzut cu 30% în săptămâna 21 martie, potrivit Freitag, iar „tarifele vor mai scădea cu siguranţă înainte de a reveni”.

Istoric, în perioade cu o mare incertitudine, cum a fost 2001, după atacurile din 11 septembrie sau după sfârşitul recesiunii din 2009, a durat de două ori mai mult până la revenirea tarifelor de cazare decât ca acestea să atingă cel mai scăzut punct. Turiştii se pot simţi mai în siguranţă în hoteluri decât în proprietăţi închiriate atunci când vor pleca în vacanţă. Totodată, conform specialiştilor, turiştii se vor orienta către bilete de avion mai ieftine şi avioane mai goale. Oamenii se vor simţi mai confortabili să călătorească dacă avioanele sunt mai puţin pline, consideră specialiștii.

În opinia experţilor, călătoriile în interes de afaceri sunt cele care pot stimula redresarea companiilor aeriene.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Dua Lipa lansează DUA, brandul ei de produse de îngrijire a pielii

Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.

Olivier Rousteing părăsește casa de modă Balmain

Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.

Cel mai înalt zgârie-nori din lume va fi gata în 2028

Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.

Cine sunt cei mai bogați copii din lume?

Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.

Averea celor mai bogați 10 americani a crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Trump a redevenit președinte

Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.

Andreea Tonciu se mută definitiv în Dubai

Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.

Spectacol faraonic la Cairo, la inaugurarea Marelui Muzeu Egiptean

Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.

Loewe lansează o colecție de parfumuri care transformă notele clasice în artă contemporană

Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.

Megan Fox a vorbit despre lupta ei postpartum, la șapte luni după ce a născut a patra oară

Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.

Anya Taylor-Joy, muza campaniei de sărbători Tiffany & Co

Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.

Arabia Saudită construiește o arenă suspendată la o înălțime de 350 de metri

Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.

Ferrari intră în lumea cripto şi AI

Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.

Rolls Royce celebrează Phantom printr-un model cu figurina Spirit of Ecstasy din aur masiv

Producătorul de mașini de lux Rolls-Royce sărbătorește cea de-a 100-a aniversare a modelului său de top, Phantom.

hourglass_full 11 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Trenul Venice Simplon Orient Express vrea să te ducă pe Coasta Amalfi anul viitor

Cu plecare pe 4 mai 2026, legendarul tren va călători de la Paris la Pompei și mai departe la Ravello.

hourglass_full 22 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Montblanc a extins arta scrisului în spațiul digital cu o nouă tabletă E-ink de înaltă calitate

Montblanc a fost mult timp sinonim cu instrumente de scris frumos lucrate și perfect proiectate. De la apariția stiloului Meisterstück în 1924, casa germană și-a construit reputația transformând instrumentele de zi cu zi în simboluri ale rafinamentului și statutului.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Louis Vuitton sărbătorește Baloanele de Aur 2025

Aitana Bonmatí și Ousmane Dembélé au primit premiile Balonul de Aur purtând cufere Louis Vuitton Trophy Trunks, în timp ce Clara Mateo a întruchipat eleganța franceză la ceremonie.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
DKNY TOAMNĂ 2025 – LANSAREA CAMPANIEI DE TOAMNĂ 2025 CU HAILEY BIEBER, ICON GLOBAL AL STILULUI

DKNY TOAMNĂ 2025 – LANSAREA CAMPANIEI DE TOAMNĂ 2025 CU HAILEY BIEBER, ICON GLOBAL AL STILULUI

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Ferrari a dezvăluit oficial noul 849 Testarossa

Ferrari a dezvăluit oficial noul 849 Testarossa. Acesta este succesorul vechiului SF90 Stradale și este a patra mașină a mărcii italiene care poartă celebrul nume Testarossa.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL