Această practică ancestrală, actualizată de adepții frumuseții naturale, precum Gwyneth Paltrow sau Miranda Kerr, constă în perierea întregului corp, într-un gest foarte precis, pe o suprafață complet uscată. Efectele „periajului pe piele uscată” sunt foarte reale: exfoliere, relansarea fluxului de energie, intensificarea circulației și detoxifierea corpului și a minții.
3 motive bune pentru a începe periajul uscat
Periajul uscat stimulează drenajul limfatic, favorizând trecerea substanțelor nutritive din sânge către celule în timp ce elimină toxinele. Responsabil de aproximativ 15% din fluxul de lichide din corp, sistemul limfatic transportă celule albe din sânge care ajută corpul să scape de substanțe toxice.
Practica periajului uscat stimulează reînnoirea pielii, eliminând pielea moartă și impuritățile. Atât de mult încât scrubul devine opțional. Mai netedă (efectul asupra celulitei este real), mai tonifiată și mai luminoasă, pielea pare să radieze energie nouă. Periajul stimulează producția de fibre de colagen și elastină, care ajută pielea să rămână suplă pe măsură ce îmbătrânim.
Adepții periajului uscat o fac în general dimineața, înainte de duș, ca un adevărat apel de trezire pentru corp și spirit. Gestul în sine este stimulant. Trezește întregul corp, dând în același timp impresia plăcută de a ameliora cea mai mică tensiune din proces. Urmează un sentiment de ușurință intensă și un sentiment imediat de bunăstare. Mai vioi, mai atenți, ne simțim pregătiți să ne confruntăm cu ziua.
Procedura se face în fiecare zi, timp de 10 minute. Periați pielea cu mișcări circulare, începând de jos în sus, către inimă și respectând direcția circulației limfatice. Apoi, faceți doar un duș înainte de a vă acoperi corpul cu cremă sau ulei hidratant, a cărui acțiune va fi mărită de zece ori.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.