Fondată în 1837, Tiffany & Co este acum una dintre cele 75 de case care alcătuiesc impresionantul portofoliu al unuia dintre cele mai puternice grupuri de lux din lume, LVMH. Pentru a înțelege mai bine schimbările profunde ale mărcii din New York, trebuie aruncată o privire în urmă la schimbarea incredibilă suferită de Bulgari de la preluarea de către Bernard Arnault, în 2011. Un punct de cotitură radical care a schimbat fata casei cu o viteză remarcabilă pe axele sale esențiale. Transformarea Tiffany a început cu numirea lui Anthony Ledru în funcția de director general și Alexandre Arnault ca director executiv.
Beyonce și Jay-Z sunt noii ambasadori Tiffany
Drept dovadă, contul Instagram al casei cu 12,4 milioane de adepți, reproiectat pentru a evidenția anumite produse din colecție. Fără a uita de campania puternică realizată recent pe străzile din New York și Los Angeles. Dacă rămâne dificil de prezis cum vor arăta următoarele colecții de bijuterii fine, casa a permis curioșilor să arunce o scurtă privire asupra viitoarelor sale bijuterii, cu ajutorul actriței Anya Taylor-Joy. Colecția de bijuterii fine va fi disponibilă anul viitor în Franța. Un know-how în acest domeniu cu atenție stăpânit de grup ar trebui să accelereze creșterea, să inoveze și Tiffany să rămână cel mai brand de bijuterii din lume.
Nu mai rămâne decât să mai așteptăm câteva luni înainte de a descoperi panorama completă a acestei reporniri, precum și viitoarea campanie publicitară cu noii ambasadori ai casei, Beyoncé și Jay-Z. Dar, mai presus de toate, facelift-ul boutique-ului de pe 5th Avenue din New York, care va fi deschis în 2022, ar trebui să dea tonul următoarei identități vizuale a mărcii, punctată întotdeauna de inconfundabilul albastru al mărcii Tiffany. O serie de noi căi narative de explorat care au trezit cu precizie interesul lui Bernard Arnault: „Foarte puține mărci de talie mondială au atâta notorietate, cât și potențial foarte puternic. Asta m-a interesat. Tiffany are o istorie fascinantă și o legătură străveche cu Franța: a dobândit bijuteriile coroanei franceze în secolul al XIX-lea”.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.