Ministrul sănătății spune că, la apariția simptomelor de COVID-19, trebuie luată imediat legătura cu medicul de familie. „În momentul în care prezintă simptome respiratorii sau febră, regula ar trebui să fie aceea de autoizolare și regăsirea celui mai bun prieten, cum spuneam și la începutul acestei pandemii, medicul de familie. Medicul de familie este cel care poate depista într-o definiție de caz necesitatea unei testări și necesitatea unui tratament acasă sau în izolare la spital. Deciziile se iau împreună”, a declarat Nelu Tătaru.
„Iei legătura cu medicul de familie, împreună decidem ce facem. Mergem la o testare, că întrunim toate definițiile de caz, sau facem un tratament acasă, sau împreună cu medicul decidem să mergem la o Unitate de Primire Urgențe, sau la Infecțioase”, a adăugat ministrul sănătății.
Nelu Tătaru precizează că în așteptarea rezultatului se stă acasă, în izolare, apoi, dacă rezultatul este pozitiv, se merge „direct la Boli Infecțioase”, după o solicitare la 112. „După ce am făcut acel test, așteptăm acasă, în izolare, rezultatul. Avem un test pozitiv – solicităm 112 și mergem direct la Boli Infecțioase, nu mai mergem la Primire Urgențe, nu mai mergem la alte spitale. Suntem deja confirmat pozitiv, solicităm 112, mergem la Boli Infecțioase, la un spital dedicat COVID”, a explicat Nelu Tătaru.
„Când se ajunge acolo suntem consultați – suntem simptomatic, se ia o decizie de internare în maxim 48 de ore, conform legii. Se fac evaluări complete până în 48 de ore”, a continuat ministrul sănătății. Conform lui Nelu Tătaru, medicul curant este cel care ia decizia prelungirii sau nu a izolării, sau a spitalizării. În acest ultim caz, trebuie un aviz de la Direcția de Sănătate Publică de prelungire a acestei spitalizări. „Dacă se consideră că pacientul are simptome ușoare sau e asimptomatic și se decide izolarea lui la domiciliu, la fel, se ia un aviz de la DSP”, a mai spus Nelu Tătaru.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.