Cu toate că urmează o dietă vegetariană, face foarte mult sport şi investeşte constant în propria sa dezvoltare personală, Ioana Ginghină vrea să fie mereu în formă maximă şi este conştientă că toate aceste eforturi duc la un rezultat vizibil atunci când ai alături şi un doctor specializat în cele mai noi tehnici şi proceduri de înfrumuseţare. ,,Am venit până la Braşov pentru a mă întâlni cu domnul doctor Ciprian Flueraş, pentru că ştiam că el este specializat în tehnici non-invazive de înfrumuseţare. Cum îmi doream ca înainte să plec în vacanţă să îmi pregătesc tenul pentru bronz şi plimbări prin soare, mi-a fost recomandat tratamentul Dermalinfusion.
Acum tenul meu arată foarte bine, îl simt foarte curat, hidratat şi sunt gata de vacanţă. Sper să revin în curând şi pentru alte tehnici anti-aging, pentru că vreau să arăt când voi avea 50 de ani la fel de bine ca Jennifer Lopez, pe care o admir enorm”, a declarat Ioana Ginghină. Doctorul Ciprian Flueraş este fondatorul clinicii C Beauty Anti-Aging din Braşov şi totodată una dintre cele mai active prezenţe în cadrul conferinţelor, congreselor şi workshop-urilor de specialitate, cu peste 40 de participări atât în calitate de invitat, cât
şi ca speaker. Un maestru desăvârşit al procedurilor cu lasere de înaltă tehnologie, doctorul Ciprian Flueraş şi-a făcut un renume atât în Braşov, cât şi în toată ţara prin rezultatele excepţionale obţinute în clinca sa şi abordarea naturală care îl recomandă: ,,Pentru mine frumos înseamnă natural. Posprocedural, pacientele vin şi îmi transmit aproape acelaşi feedback ,,Toată lumea îmi spune că arăt extraordinar, mai odihnită, mai luminoasă, însă nimeni nu ştie să îmi spună ce anume am făcut”. Despre asta este vorba”, declară doctorul Ciprian Flueraş, care şi-a propus să transforme Braşovul în noua capitală a frumuseţii din România şi de ce nu, în timp, chiar din Europa.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.