Petrecerea este un concept care ni se pare îndepărtat. Și totuși, anul acesta, mirii vor putea în sfârșit să spună da, înconjurați de toată familia și prietenii lor. Departe de contrângerile care au dus la micro-căsătorii în timpul pandemiei.
Pentru a cinsti mirii, desigur, ne vom îmbrăca într-o ținută care iese în evidență. Dar și o coafură care va completa aspectul. Pentru a ieși din mulțime sau pur și simplu pentru a schimba viața de zi cu zi, există mai multe opțiuni.
Prima opțiune este să purtăm o coafură clasică. Împletituri, cozi de cal. Toate pot aduce un plus de eleganță printr-o simplă schimbare. În primul rând, datorită accesorizării. Scrunchie, baretă, panglică, dar și bandană pentru cap, eșarfă și coroniță de flori, toate aceste detalii vor transforma complet coafura.
Fără accesorizare, ne putem revizui clasicele oferindu-le o notă mai sofisticată: împletitură ridicată, jumătate de coadă împletită sau chiar coc mic.
Pentru părul scurt sau pentru cele care nu vor să-și lege părul, opțiunile nu sunt neapărat mai puțin interesante. Și aici accesorizarea poate fi de mare ajutor. Ne gândim în special la barete pentru a păstra părul de pe frunte, într-un spirit din anii 2000, așa cum se vede la prezentarea de modă Blumarine.
Efectul de păr umed poate fi, de asemenea, o opțiune foarte diferită, aproape rock. Pentru cele care se simt mai retro, efectul crestat oferă un accent Roaring Twenties în timp ce periajul invers (adică vârfurile curbate spre exterior) ne aduce aminte de anii 1950-1960. O tendință reînviată de mini-seria Gambitul Damei.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.
Prada Beauty a lansat, în sfârșit, mult așteptatele game de îngrijire a pielii și de machiaj. Atingând echilibrul potrivit între creativitate și purtare, tot ceea ce face parte din gama Prada Beauty promite să fie deosebit de atractiv, cu o mulțime de formule elegante și texturi rafinate pentru a satisface cel mai exigent client.