Petrecerea este un concept care ni se pare îndepărtat. Și totuși, anul acesta, mirii vor putea în sfârșit să spună da, înconjurați de toată familia și prietenii lor. Departe de contrângerile care au dus la micro-căsătorii în timpul pandemiei.
Pentru a cinsti mirii, desigur, ne vom îmbrăca într-o ținută care iese în evidență. Dar și o coafură care va completa aspectul. Pentru a ieși din mulțime sau pur și simplu pentru a schimba viața de zi cu zi, există mai multe opțiuni.
Prima opțiune este să purtăm o coafură clasică. Împletituri, cozi de cal. Toate pot aduce un plus de eleganță printr-o simplă schimbare. În primul rând, datorită accesorizării. Scrunchie, baretă, panglică, dar și bandană pentru cap, eșarfă și coroniță de flori, toate aceste detalii vor transforma complet coafura.
Fără accesorizare, ne putem revizui clasicele oferindu-le o notă mai sofisticată: împletitură ridicată, jumătate de coadă împletită sau chiar coc mic.
Pentru părul scurt sau pentru cele care nu vor să-și lege părul, opțiunile nu sunt neapărat mai puțin interesante. Și aici accesorizarea poate fi de mare ajutor. Ne gândim în special la barete pentru a păstra părul de pe frunte, într-un spirit din anii 2000, așa cum se vede la prezentarea de modă Blumarine.
Efectul de păr umed poate fi, de asemenea, o opțiune foarte diferită, aproape rock. Pentru cele care se simt mai retro, efectul crestat oferă un accent Roaring Twenties în timp ce periajul invers (adică vârfurile curbate spre exterior) ne aduce aminte de anii 1950-1960. O tendință reînviată de mini-seria Gambitul Damei.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.