Nu exagerați. Dacă sunteți nou în domeniul autobronzării, nu începeți cu cele mai întunecate și mai puternice produse, optați în schimb pentru autobronzante mai ușoare, cu spray-on, care „bronzează” treptat.
În al doilea rând, pregătiți-vă pielea în mod corespunzător. Cu o zi înainte de procedură, exfoliați-vă corpul cu o perie de corp, un burete, mănușă sau un scrub fără ulei. Acordați mai multă atenție picioarelor, gleznelor, genunchilor și coatelor.
Efectuați și îndepărtarea părului de pe corp. Imediat după, hidratați pielea cu o cremă sau loțiune (dar nu cu ulei, „distruge” bronzul). După efectuarea tuturor acestor proceduri, nu numai că veți evita bronzul neuniform și iritarea pielii, dar vă veți bucura și de un rezultat frumos pentru mai mult timp.
Aplicați autobronzantul cu o mănușă sau o perie specială, de preferință seara. Unii specialisti recomandă aplicarea produsului în mișcări circulare, alții în mișcări verticale. Încercați-le pe amândouă și găsiți tehnica preferată. Puteți aplica crema în prealabil pe zonele mai uscate ale corpului (genunchi, coate, călcâie), evitând astfel o întunecare mai puternică a acestor zone.
După procedură, lăsați produsul să se usuce bine. În mod normal, procesul de „bronzare” durează câteva ore, timp în care se recomandă evitarea activităților fizice (pentru a evita transpirația), îmbrăcămintea strâmtă și deschisă la culoare. Dacă utilizați un produs de clătire, după timpul specificat, clătiți cu apă mai rece decât de obicei. Nu utilizați exfoliante, uleiuri de spălat și geluri, ci doar spălați produsul cu apă.
Pentru ca efectul să dureze mai mult și să arate mai bine, nu uitați să vă hidratați pielea în fiecare zi. Exfoliați la fiecare 2-3 zile și folosiți produse autobronzante progresive pentru a vă menține bronzul (sau corecta eventualele erori de culoare).
Și nu uitați să vă protejați de razele UV. Pielea brună și autobronzantul nu sunt produse de protecție solară.
Hermès și-a anunțat intrarea în Haute Couture până în 2026 sau 2027, un proiect ambițios menit să-și consolideze imaginea de lux exclusiv și să-și promoveze know-how-ul artizanal.
Lumea culturii sneakerhead, sportul, arta și tequila s-au intersectat în cele din urmă, iar rezultatul este unul dintre cele mai unice decantoare de lichior.
Gucci rămâne fără director de creație: Sabato De Sarno părăsește brandul de lux.
Aproape 4.000 de oameni au semnat o scrisoare deschisă prin care solicită oficialilor de la Christie’s din New York să anuleze o viitoare vânzare, dedicată exclusiv artei create cu inteligența artificială (AI).
Botond Nagy montează, la TNB, „Proorocul Ilie” - o povestire de necrezut despre apocalipsă
De Ziua Îndrăgostiților, Valentino face echipă cu Dream Baby Press pentru a oferi noi lucrări literare, disponibile în buticurile sale între 12 și 14 februarie.
Cea mai nouă geantă Louis Vuitton devenită virală are o formă atipică față de gențile clasice ale casei de modă franceze.
Simona Halep a anunțat că se retrage din tenis, după aproximativ 15 ani de carieră, după meciul jucat la Transylvania Open împotriva Luciei Bronzetti.
Actorul în vârstă de 48 de ani promovează atât ceasuri de lux, cât și ochelari într-o campanie lansată săptămâna aceasta și numește oportunitatea „o mare onoare”. Bonus suplimentar: pozează lângă un Porsche 911.
Karoline Leavitt este cea mai tânără purtătoare de cuvânt de la Casa Albă. Femeia și-a făcut debutul în sala de briefing.
Dua Lipa deschide un nou capitol alături de casa de modă Chanel devenind imaginea genții CHANEL 25.
„Punct. Și de la capăt” - premieră cu Maia Morgenstern şi Marius Bodochi la Teatrul Godot pe 16 martie
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Bottega Veneta a lansat o colecție de cinci parfumuri inspirate de Veneția, orașul de origine al brandului. Aceasta este prima lansare de parfum a labelului italian sub direcția lui Matthieu Blazy, director de creație al casei de modă italiene.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.