Actorul era întotdeauna elegant, fără să depună prea mult efort.
În ciuda faptului că a jucat în peste 60 de filme de-a lungul a cinci decenii, Alain Delon este exact opusul unei vedete de la Hollywood. În primul rând, este francez. În al doilea rând, a refuzat să învețe limba engleză atunci când Hollywood-ul s-a apropiat pentru prima dată de el pentru un casting. În al treilea rând, este de o eleganță desăvârșită care se rezumă în principal la un factor cheie: stilul său.
Gustul excelent pentru îmbrăcăminte i-a fost, într-un fel, insuflat prin rolurile sale de pe ecran. A cunoscut faima în anii 1960, jucând o mulțime de roluri principale, mai ales în drame cu detectivi. La fel ca și personajele sale, garderoba lui Alain Delon era în principal formată din haine cu croială simplă.
În anii '60, aspectul său minimalist era format dintr-un blazer de lână gri, o cămașă albă de oxford, cravată din tricot, pantaloni cu talie înaltă, mocasini și ochelari de soare Havana. Un ceas Cartier îi împodobea adesea încheietura mâinii.
Una dintre piesele vestimentare care a rămas atașată de numele său de-a lungul timpului este trenciul clasic de culoare khaki deschis. Imaginea de ansamblu pe care a creat-o purtându-l in celebrul său film „Samuraiul”(1967), a avut un impact foarte puternic asupra tuturor fanilor vremii, dar și in perioada ce avea să urmeze. Cu gulerul ridicat și cu pălăria ușor coborâtă pe ochi, a emanat mister, profesionalism, disciplină și încredere în sine.
De asemenea, felul în care alegea să poarte costumele era simplu si sobru, însă atitudinea sa exprima o nonșalanță calculată, asemenea practicanților de sprezzatura din prezent.
Stilul lui Delon nu a fost atât de revoluționar. Era pur și simplu o abundență de elemente esențiale, dar foarte puțini bărbați la acea vreme le purtau cu același nivel de rafinament. Cheia era o combinație de consistență (prin măiestrie) și siguranță de sine (prin caracter).
În prezent, Alain Delon are propriul său brand, ce curpinde costume, jachete, pantaloni, ceasuri de mână, ochelari și parfumuri. Având ca și caracteristică o armonizare între clasic și modern, aceste produse sunt fabricate atât in fabrici din Elveția, cât și în fabrici din Italia.
Trenci Burberry
Cămașă Oxford
Cravată tricotată
Pantaloni cu talie înaltă
Un pulover cu gât în V
Ochelari de soare
Pantofi
Ceas
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.