În ultimele două decenii, membrele clanului Kardashain au strâns un număr masiv de urmăritori pe rețelele de socializare. Se pare că numărul lor devine chiar mai mare decât populația majorității țărilor. De exemplu, populația Marocului este de aproximativ 40 de milioane, puțin mai mică decât numărul de urmăritori pe care Kris Jenner îi are pe pe Instagram. Ea guvernează nu numai viața și cariera fiicelor sale, ci este o senzație cu 45,6 milioane de urmăritori.
Dar contul său este cel mai mic din clanul Kardashian Jenner. Cea mai mare soră Kardashian, Kourtney, o trimite pe mama sa pe locul 6, cu 161 de milioane de urmăritori. Urmează cea mai capricioasă dintre toate, Khloe Kardashian, care a slăbit uluitor și care deține o marcă de denim.
Cu o avere estimată de 50 de milioane de dolari și 217 milioane de urmăritori, practic este la egalitate cu sora sa, supermodelul Kendall Jenner, în aproape toate privințele.
Kendall se mândrește, de asemenea, cu 216 milioane de urmăritori pe Instagram și cu o avere estimată la 45 de milioane de dolari, datorită mărcii sale de tequila 818 Tequila, care a fost numită oficial noul brand de băuturi spirtoase numărul unu introdus în 2021. În șapte luni de la lansare, 818 a livrat până în prezent peste 1,5 milioane de sticle de tequila și crește rapid, potrivit DailyMail.
Kim Kardashian ocupă locul doi cu 282 de milioane de urmăritori, iar Kylie Jenner își depășește surorile cu 306 milioane de urmăritori pe Instagram. Cu acest tip de influencer, Kylie Jenner a devenit prima femeie care a ajuns la 300 de milioane de urmăritori pe Instagram. Pentru a înțelege mai bine imensitatea acestui număr, aș dori să adaug că în lume există doar trei țări cu o populație mai mare de 300 de milioane - China, India și Statele Unite.
Influența Instagram este atât de profundă; nu mai este doar o urmărire a fanilor, ci un aspect care influențează profund și contribuie la valoarea lor netă, la afaceri și la viața lor în general. Kendall Jenner câștigă 1,05 milioane de dolari per postare pe Instagram, în timp ce Kim și Kylie câștigă 1,41 milioane de dolari și, respectiv, 1,49 milioane de dolari. Kim K, care conduce afaceri solide și de succes, precum Skims, KKW Beauty și KKW Fragrance, a dezvăluit că emisiunea „Keeping up with the Kardashians nu a fost sursa ei principală de venit.
Ea a câștigat, de fapt, mai mult din postările ei plătite de pe Instagram decât dintr-un sezon întreg al show-ului. Vedeta a recunoscut că motivele pentru a continua să-și filmeze viața în reality show-ul depășesc banii. Prezența solidă a familiei Kardashian pe Instagram se traduce prin vânzări vertiginoase în afacerile lor.
Cu doar 9 luni în urmă, potrivit New York Times, compania de îmbrăcăminte a lui Kim, Skims, a fost evaluată la 1,6 miliarde de dolari. Skims a ajuns acum la o valoare de 3,2 miliarde de dolari, după ce a strâns 240 de milioane de dolari în ultima sa rundă de finanțare.
Pe de altă parte, Kylie Jenner a purtat ferm coroana de regină a Snapchat, care s-a schimbat în regina Instagram de-a lungul anilor. În ciuda faptului că și-a păstrat un profil scăzut pe rețelele de socializare în ultimele luni, mogulul frumuseții este în prezent al treilea cel mai urmărit cont de pe aplicație, după contul oficial de Instagram și cel la luiCristiano Ronaldo.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Chris Martin, solistul trupei Coldplay, trăiește o nouă poveste de dragoste — de data aceasta cu Sophie Turner, actrița care a cucerit lumea în rolul Sansei Stark din Game of Thrones.
Rihanna s-a confruntat cu pierderi uriașe în urma colaborării cu Louis Vuitton.
Simona Halep a fost surprinsă recent în Dubai, unde a apărut alături de fiul unui cunoscut bancher român.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Irina Columbeanu și Andreea Bostănică s-au întâlnit tocmai în Dubai, iar imaginile cu cele două au devenit virale pe rețelele sociale.