Pentru a proteja populația de sturioni, o serie de interdicții, cote și embargouri comerciale de-a lungul anilor au făcut ilegală recoltarea și vânzarea caviarului sălbatic la nivel internațional. Astăzi, cea mai mare parte a caviarului din lume este cultivată, China fiind principalul producător și reprezentând aproximativ 60% din producția globală.
La fel ca în multe alte industrii, există problema sustenabilității. Agricultura poate fi primul pas către un răspuns mai etic la pescuitul sturionului sălbatic, dar este, de asemenea, important să luăm în considerare modul în care este produs de fapt caviarul, de la modul în care este cultivat sturionul până la modul în care sunt recoltate icrele.
Franța a fost un pionier și un producător major de caviar de crescătorie chiar înainte de interzicerea la nivel mondial a comerțului cu caviar de sturioni sălbatici din 2006. Regiunea Aquitaine, situată chiar la vest de Bordeaux, produce caviar din anii 1920. Acum găzduiește aproximativ șase dintre cei opt producători francezi de caviar, Aquitaine reprezintă cea mai mare parte a caviarului țării și produce aproape 24 de tone pe an.
Aproximativ jumătate din aceasta provine de la Sturgeon, o companie fondată în urmă cu 20 de ani și recunoscută ca un pionier în creșterea sturionilor în Franța, deoarece a lucrat la reintroducerea sturionilor de crescătorie cu ani înainte de interdicție. Brandul său emblematic Sturia se mândrește cu caviarul de calitate excepțională, realizat prin procese stricte și durabile.
În timp ce caviarul durabil este încă o nișă pentru moment, există și alți producători care operează la standarde la fel de înalte. Kaviari, cu sediul la Paris, este un alt producător francez cu o reputație internațională pentru cel mai bun caviar de fermă produs în mod durabil, în timp ce Calvisius Caviar din Brescia, Italia, se mândrește, de asemenea, cu principiile directoare ale calității, măiestriei și durabilității.
Marca din Singapore Caviar Colony își asigură fermele din Yunnan, China, și urmează procese responsabile și, de asemenea, vinde produse secundare de sturion fermelor din apropiere, deoarece carnea de sturion este o sursă populară de proteine în rândul localnicilor.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.