"Neom se angajează să susţină o nouă eră a turismului de lux în regat", a anunţat directorul său, Nadhmi al-Nasr, citat într-un comunicat. "Prima destinaţie din cadrul Neom le oferă vizitatorilor 'o primă perspectivă' asupra a ceea ce le rezervă viitorul în legătură cu portofoliul nostru extins de destinaţii şi dezvoltare", a adăugat el.
Insula Sindalah, concepută pentru a atrage turişti de lux, dispunând inclusiv de un port care va găzdui o flotilă de iahturi, se întinde pe o suprafaţă de 840.000 de metri pătraţi şi va putea primi până la 2.400 de vizitatori pe zi până în 2028, precizează acelaşi comunicat.
Mega-proiectul Neom, promovat de prinţul moştenitor şi totodată conducătorul de facto al Arabiei Saudite, Mohammad bin Salman, este cunoscut mai ales pentru piesa sa de rezistenţă, The Line, o clădire foarte lungă şi cu două faţade în oglindă, planificată să se întindă pe 170 de kilometri prin deşert, începând din Golful Aqaba.
Atunci când a prezentat proiectul "The Line", în 2022, prinţul Mohammad bin Salman a anunţat că acesta va găzdui peste 1 milion de locuitori în 2030 şi 9 milioane de locuitori în 2045.
Însă promotorii imobiliari şi-au revizuit ambiţiile în scădere, planificând 300.000 de locuitori şi doar 2,4 kilometri de proiect construit până la sfârşitul acestui deceniu, potrivit agenţiei Bloomberg.
The Line este construit în paralel cu alte mari proiecte din cadrul "Vision 2030", un program creat pentru a asigura dezvoltarea Arabiei Saudite, primul exportator de ţiţei din lume, spre un potenţial viitor fără petrol.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.
Ferrari colaborează din nou cu Bang & Olufsen pentru o experiență de divertisment la domiciliu îmbunătățită.