Este denumită șampania Mumm Cordon Rouge Stellar și este, cel puțin, perfectă!
Proiectată de Octave de Gaulle, sticla este învelită într-o carcasă din aluminiu de calitate aeronautică și va fi servită pe zborurile companiei private de explorare spațială Axiom Space. Prezentată drept „prima sticlă de șampanie și experiență de degustare concepută pentru călătoriile în spațiu și zborul spațial uman”, are câteva caracteristici de înaltă tehnologie.
De exemplu, este concepută pentru a face față problemelor specifice spațiului, inclusiv cum se comportă șampania în absența gravitației, respectând în același timp reglementările stabilite de Champagne AOC. În plus, sticla de 375 de mililitri este asigurată de un dispozitiv de deschidere și închidere din oțel inoxidabil și închisă cu un dop tradițional de tip „ciupercă”.
De Gaulle a declarat pentru Dezeen: „Siguranța fiind primordială în zborurile spațiale cu echipaj, designul trebuie să integreze redundanțe pentru a fi conform cu regulile aplicabile. Respectivele reguli prevăd că pentru un recipient de lichid sub presiune (cum ar fi o sticlă de șampanie), un al doilea strat de protecție trebuie să fie prevăzut în proiectare în cazul defecțiunii primului.”
„După desfundare, la apăsarea butonului aflat pe fundul sticlei, șampania iese prin gât și se adună în inelul care ținea odinioară dopul la loc. Când a ieșit o cantitate suficientă de șampanie, o mică mișcare a încheieturii separă o sferă de șampanie Mumm Cordon Rouge Stellar de inel, care este apoi adunată de paharul nostru special conceput și în cele din urmă gustată de astronauți”, a adăugat el.
Pentru a rezolva problemele legate de turnare, sticla vine cu un buton pentru servire. Sticla de lux se păstrează într-un amestec de Mumm Cordon Rouge și va fi servită la bordul viitoarelor misiuni ale Axiom la stația Axiom.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.