Anunțând finalizarea turnului rezidențial, JDS Development Group și Property Markets Group au dezvăluit interiorul proiectat de Studio Sofield.
Situat pe Billionaires' Row din Midtown Manhattan, noul turn este recunoscut atât ca cel mai subțire zgârie-nori din lume, cât și ca a doua cea mai înaltă clădire rezidențială din emisfera vestică. Clădirea de 91 de etaje pare să redefinească orizontul Manhattanului cu silueta sa îndrăzneață, dar subțire, asemănătoare unei pene, cu un raport impresionant de 24:1 înălțime/lățime.
Construită inițial în 1925 de către Warren & Wetmore, firma de design din spatele altor repere din New York, cum ar fi Grand Central Terminal, Steinway Hall a fost complet reimaginată cu reședințe pline de lumină și spații de agrement care mențin spiritul clădirii originale. Ca parte a dezvoltării, rotonda istorică ornamentată a clădirii neoclasice și fațada din calcar din Indiana au fost restaurate cu minuțiozitate în colaborare cu Comisia pentru conservarea reperelor din New York.
Folosind extensiv teracotă pe exterior, 111 West 57th Street pare să evoce formele emblematice ale epocii de aur a zgârie-norilor din Manhattan. Panourile vitrate îmbracă clădirea cu 22 de seturi de contururi cu filigran de bronz, oferind un plus de bogăție de aproape.
În total, 60 de reședințe sunt disponibile pe 111 West 57th Street - 14 în Steinway Hall și 46 de reședințe cu etaj complet și duplex în cadrul turnului. Interioarele onorează spiritul designurilor originale Warren și Wetmore pentru a crea holuri monumentale și interioare rezidențiale cu o colecție uimitoare de facilități, inclusiv instalarea de lucrări de artă și antichități remarcabile, o abordare modernă a legendarului bar King Cole, piscină, numeroase servicii interne, terasă extinsă amenajată, teren de padel și multe altele.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.