Hotelul, care are 165 de camere opulente, se află în a doua cea mai înaltă clădire din lume, după celebrul Burj Khalifa (828 de metri) din Dubai, arată AFP, citată de France 24.
J Hotel face parte dintr-un lanţ de hoteluri de top și este situat în inima districtului Lujiazui şi cu privelişti uluitoare ale capitalei economice a ţării. Hotelul combină estetica modernă şi tradiţia chineză pentru a aduce o perspectivă de lux, unică în Shanghai, notează Le Figaro.
La ultimul etaj al J Hotel, la nivelul 120, se află un restaurant, care împreună cu piscina de la nivelul 88 sunt printre principalele atracţii ale acestui hotel, a cărui deschidere a fost întârziată din cauza pandemiei. La etajele 84 şi 85 se află un centru de fitness şi spa. De menționat e faptul că în clădire lifturile se deplasează cu o viteză de 18 metri pe secundă.
În ceea ce priveşte decorarea, designerii au folosit lacuri, glazuri, precum şi metal, cristal şi mozaicuri care dau viaţă unui spaţiu uluitor în care creativitatea este omniprezentă.
J Hotel, inaugurat oficial sâmbăta trecută, aparţine grupului Jin Jiang International Hotels, al cărui acţionar majoritar este statul chinez.
Prețurile nu sunt pentru toate buzunarele, unele fiind de-a dreptul astronomice. Este cazul celui mai frumos dintre apartamente, decorat cu candelabre de cristal şi echipat cu o saună, care poate fi închiriat cu 67.000 de yuani (8.660 de euro).
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.