Cu o carieră de succes care se întinde pe trei decenii, nu este de mirare că actrița și cântăreața și-a construit de-a lungul timpului un portofoliu imens de proprietăți. Descoperă împreună cu noi casele lui J.Lo.
Unde trăiește Jennifer Lopez?
Vedeta deține mai multe proprități de lux în Miami, Bel Air și New York. În prezent, ea locuiește împreună cu partenerul ei, fostul jucător de baseball Alex Rodriguez și cei patru copii ai lor, într-o vilă cu șapte dormitoare din Bel Air. Dar J. Lo nu s-a născut în lux…
Jennifer Lynne Lopez s-a născut pe 24 iulie 1969, într-un apartament minuscul din Castle Hill, un cartier rezidențial din Bronx, New York. Familia sa, alcătuită din 5 membri, s-a mutat în această casă cu două etaje de pe Blackrock Avenue din Bronx. Jennifer a împărțit o cameră cu cele două surori ale sale, Lynda și Leslie. Casa a fost vândută în 2009 pentru 439.000 de dolari.
Jennifer Lopez s-a mutat din casa părinților ei când avea 18 ani și a rămas efectiv pe drumuri; nu a avut o locuință permanentă timp de câteva luni. Hotărâtă să încerce dansul cu normă întreagă, a dormit pe canapeaua studioului său de dans și în centrul Ballet Hispanico din Upper West Side. În anii ’90 începe să cunoască succesul și se mută la Los Angeles.
Ușor-ușor cunoaște faima, iar conturile ei încep să strângă sume mari de bani, astfel că în 2000 reușește să investească în prima proprietate de lux. Casa cu șapte dormitoare avea vedere la Beverly Hills și Studio City și a costat-o 4,3 milioane de dolari. A vândut-o în 2004 pentru 12,5 milioane de dolari, obținând așadar un profit considerabil.
După succesul continuu înregistrat de primul său album, J.Lo și-a cumpărat o a doua casă de lux, în 2002, de data aceasta în Miami. Locuința în stil spaniol are vedere la ocean și dispune de grădini impresionante, șapte dormitoare, 13 băi, ascensor, cinema și cramă.
Înainte de a se căsători cu Jennifer Lopez, Marc Anthony a achiziționat acest conac în stil georgian în Brookeville, Long Island, la sfârșitul anului 2000, pentru 3,7 milioane de dolari J.Lo s-a mutat în el după nuntă, iar în 2008 a cumpărat o a doua casă în apropiere pentru puțin peste 2 milioane de dolari. Proprietatea dispunea de piscină, terasă, terenuri de tenis și o casă de oaspeți. Casa includea și un cinematograf complet echipat și un studio de înregistrare.
În timp ce încă era căsătorită cu Marc Anthony, cântăreața a cumpărat această proprietate la începutul anului 2010 pentru 8,2 milioane de dolari.
După ce a divorțat de Marc Anthony în 2014, J.Lo și-a mărit portofoliul de proprietăți, cumpărând acest penthouse de 6.500 de metri pătrați în Manhattan, New York, undeva la sfârșitul anului 2014, pentru puțin peste 20 de milioane de dolari.
În august 2016, artista de 50 de ani a cumpărat acest conac din Bel Air pentru 28 de milioane de dolari pentru a-și crește în liniște gemenii. Locuința este perfectă pentru o familie numeroasă, deoarece aici locuiește împreună cu logodnicul ei Alex Rodriguez, are două case de oaspeți și un amfiteatru pentru 100 de persoane. Interioarele sunt informale și relaxante, au tavane înalte, ferestre mari și grinzi expuse.
În martie 2018, J.Lo și Alex Rodriguez au achiziționat un apartament situat la etajul 36 al acestei clădiri din New York, pentru 15,3 milioane de dolari.
Cea mai recentă achiziție imobiliară a cuplului este o casă pe plajă în Malibu, pe care au cumpărat-o în ianuarie 2019 pentru 6,6 milioane de dolari.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.