Potrivit Celebrity Net Worth, Kondo a construit un imperiu în valoare de 8 milioane de dolari - ajutând oamenii să scape de dezordine. Incursiunea ei în noi proiecte crește această cifră. Deci, cum se câștigă o avere de milioane de dolari? Să aruncăm o privire la modul în care expertul în organizare i-a adus milioane de dolari.
Pasiunea pentru organizare a început de la vârsta fragedă de cinci ani. Marie menționează că a petrecut mai mult timp așezându-și păpușile decât jucându-se cu ele în copilărie.
Când avea 19 ani și frecventa cursurile Universității din Tokyo, Marie Kondo a început o afacere de consultanță care presupunea să meargă la diferite case și să-și ajute clienții să se descurce. „făceam acest lucru dimineața devreme sau în weekend ca o afacere secundară. Și la un moment dat mi-am dat seama că, în afara orelor de muncă cu normă întreagă, fiecare celulă din calendarul meu era plină de întâlniri pentru organizarea caselor sau birourilor oamenilor. Am văzut o nevoie reală și o cerere”, a declarat ea pentru Harvard Business Review.
Din anii ei de cercetare și experiență de lucru cu diferiți clienți, a apărut o abordare unică a ordonării: Metoda KonMari. În cele din urmă, a avut o listă de așteptare de șase luni pentru serviciile sale în Japonia. Clienții au început să-i ceară sfaturile pentru dezordine și a existat o cerere evidentă pentru un ghid scris pentru metodele ei. Prima ei carte, The Life-Changing Magic of Tidying Up: The Japanese Art of Decluttering and Organizing, a fost publicată pentru prima dată în 2011 și a continuat să se vândă în peste 13 milioane de exemplare în întreaga lume și să fie tradusă în 44 de limbi diferite.
De atunci, Kondo a scris diverse cărți, reviste și cărți de lucru cu cele mai bune vânzări pentru a ajuta la îndrumarea adulților și copiilor cu organizarea. Pe măsură ce imperiul reginei care se dezlănțuia a crescut, ea a câștigat mai multă faimă ca expertă în ordine. După ce popularitatea ei a crescut, a fost doar o progresie firească să-și transforme bestseller-ul într-un serial. Primul ei proiect, Tidying Up with Marie Kondo a fost un succes instantaneu. A fost numărul 1 pe Netflix în 2019 și a câștigat șapte nominalizări - două Emmy, trei Critics Choice Awards, un Realscreen Award și un TCA Award.
Kondo a revenit la Netflix cu încă un proiect, Sparking Joy cu Marie Kondo, care a fost lansat pe 31 august.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.