Potrivit Celebrity Net Worth, Kondo a construit un imperiu în valoare de 8 milioane de dolari - ajutând oamenii să scape de dezordine. Incursiunea ei în noi proiecte crește această cifră. Deci, cum se câștigă o avere de milioane de dolari? Să aruncăm o privire la modul în care expertul în organizare i-a adus milioane de dolari.
Pasiunea pentru organizare a început de la vârsta fragedă de cinci ani. Marie menționează că a petrecut mai mult timp așezându-și păpușile decât jucându-se cu ele în copilărie.
Când avea 19 ani și frecventa cursurile Universității din Tokyo, Marie Kondo a început o afacere de consultanță care presupunea să meargă la diferite case și să-și ajute clienții să se descurce. „făceam acest lucru dimineața devreme sau în weekend ca o afacere secundară. Și la un moment dat mi-am dat seama că, în afara orelor de muncă cu normă întreagă, fiecare celulă din calendarul meu era plină de întâlniri pentru organizarea caselor sau birourilor oamenilor. Am văzut o nevoie reală și o cerere”, a declarat ea pentru Harvard Business Review.
Din anii ei de cercetare și experiență de lucru cu diferiți clienți, a apărut o abordare unică a ordonării: Metoda KonMari. În cele din urmă, a avut o listă de așteptare de șase luni pentru serviciile sale în Japonia. Clienții au început să-i ceară sfaturile pentru dezordine și a existat o cerere evidentă pentru un ghid scris pentru metodele ei. Prima ei carte, The Life-Changing Magic of Tidying Up: The Japanese Art of Decluttering and Organizing, a fost publicată pentru prima dată în 2011 și a continuat să se vândă în peste 13 milioane de exemplare în întreaga lume și să fie tradusă în 44 de limbi diferite.
De atunci, Kondo a scris diverse cărți, reviste și cărți de lucru cu cele mai bune vânzări pentru a ajuta la îndrumarea adulților și copiilor cu organizarea. Pe măsură ce imperiul reginei care se dezlănțuia a crescut, ea a câștigat mai multă faimă ca expertă în ordine. După ce popularitatea ei a crescut, a fost doar o progresie firească să-și transforme bestseller-ul într-un serial. Primul ei proiect, Tidying Up with Marie Kondo a fost un succes instantaneu. A fost numărul 1 pe Netflix în 2019 și a câștigat șapte nominalizări - două Emmy, trei Critics Choice Awards, un Realscreen Award și un TCA Award.
Kondo a revenit la Netflix cu încă un proiect, Sparking Joy cu Marie Kondo, care a fost lansat pe 31 august.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.
Numărul milionarilor în criptomonede a crescut la un nivel fără precedent și a ajuns la 241.700 de persoane în întreaga lume, potrivit raportului Crypto Wealth Report 2025, publicat recent de Henley & Partners, lider internațional în consultanță în domeniul rezidenței și cetățeniei, care prezintă date exclusive furnizate de firma globală de informații financiare New World Wealth.
Preţul aurului a atins marţi pe pieţele din Asia un nou maxim istoric de 3.508,73 dolari uncia, depăşind precedentul record de 3.500,10 dolari atins în luna aprilie, pe fondul aşteptărilor că Rezerva Federală americană va reduce dobânzile, transmite Bloomberg.