Ea explică „Raportul de Aur”, forma sprâncenelor pe care a dezvoltat-o și a patentat-o:
„Vreau să găsesc o modalitate de a vă explica”, spune Anastasia Soare pentru harpersbazaar.com, pe Zoom, în timp ce mâzgălește în caietul ei.
Aceasta a explicat pentru publicația Bazaar că fața este împărțită în mai multe secțiuni principale. Pentru a explica, Anastasia Soare a creat un desen, completat cu unghiuri, grafice și fracții:
„Mi-a luat ani și ani de zile să simplific acest lucru”, spune ea.
Nu sunt mulți oameni care pot pretinde că au ambele părți ale corpului egale, dar Anastasia Soare, femeia și numele din spatele Anastasia Beverly Hills, a reușit să aducă stabilitate și egalitate în industria de frumusețe a sprâncenelor.
Povestea ei a început în România, de unde a emigrat în Statele Unite fără să vorbească engleza și fără mijloace financiare. S-a stabilit în Los Angeles și a început să lucreze la un salon de înfrumusețare înainte de a se concentra pe sprâncene. Nu știa că în viitorul ei se afla o destinație pentru sprâncene frecventată de celebrități, o linie de produse îndrăgită și o evaluare de un miliard de dolari.
În timp ce Anastasia Beverly Hills sărbătorește cea de-a 25-a aniversare, mogulul și regina sprâncenelor privește înapoi la ascensiunea sa incredibilă! Era începutul anilor ’90, iar Anastasia Soare își făcuse deja un nume ca epilator al vedetelor:
„Făceam epilare cu ceară pentru bikini, epilare cu ceară pentru picioare, tratamente faciale și toate astea”, își amintește ea.
Anastasia Soare a avut mai apoi o revelație: „M-am gândit: „Poate ar trebui să mă concentrez pe sprâncene, pentru că este o reclamă ambulantă”. Oricât de simplu ar părea, ea spune că acest concept a fost revoluționar la vremea respectivă. „Înainte de asta, mi-am dat seama că nimeni nu acorda atenție sprâncenelor”, mai spune ea.
Afacerea ei a crescut cu mare viteză, mai ales când make-up artiștii și-au dat seama că pot economisi timp dacă sprâncenele clientelor lor sunt făcute din timp.
În epoca sprâncenelor subțiri, o parte din ceea ce a diferențiat tehnica Anastasiei Soare, și a făcut ca tot Beverly Hills să bată la ușa ei, a fost „Raportul de Aur” patentat.
Bazat pe un concept vizual care datează de la grecii antici, „Raportul de Aur”, sau proporția divină, este un principiu matematic aplicat de obicei în artă și arhitectură, dar Anastasia Soare a fost cea care a crezut că sprâncenele pot fi considerate ambele:
„Mi-am dat seama că, în fiecare fotografie pe care o aveam din România, arătam foarte surprinsă, deoarece sprânceana mea era foarte subțire și rotundă. Îmi amintesc că profesorul meu de artă vorbea despre cât de importante sunt sprâncenele și despre cum, dacă trebuie să desenăm un portret, doar acea schimbare de emoție, am putea schimba doar forma sprâncenelor.„
Ea își amintește că a învățat despre Leonardo da Vinci și despre utilizarea de către acesta a „Raportului de Aur” în unele dintre cele mai faimoase lucrări ale sale: „El a făcut mai multe studii ale feței. Totuși, nu a făcut niciodată sprâncene”, spune ea.
În mod natural, ea a reluat de unde a rămas da Vinci. Ea a învățat că fața este împărțită în „zone” invizibile: trei orizontale și cinci verticale, iar sprâncenele ajută la separarea și menținerea unei distanțe egale între ele, iar prin crearea a trei puncte cheie pe sprânceană, ar fi, în mintea ei, nu numai corect din punct de vedere spațial, ci și cel mai plăcut din punct de vedere estetic.
„Am început să le fac acest serviciu clienților fără să îi taxez, pentru că nu era considerat un serviciu”, împărtășește ea.
În 1992, cererea mare pentru serviciile ei au împins-o la propriul spațiu, o cameră vizavi de Neiman Marcus în Beverly Hills.
„Era epoca Pamela Anderson, în care toată lumea voia sprâncene subțiri ca un creion”, spune ea.
Pentru că produsele pentru sprâncene nu existau încă, Soare a dezvoltat o soluție de casă pentru clienții care își depărtaseră prea mult sprâncenele.
„Obișnuiam să amestec fard de ochi cu aloe vera și puțină vaselină pentru a crea această pomadă și a umple sprâncenele clientei”, spune ea.
Bineînțeles, clientele nu puteau să reproducă aspectul acasă, iar o linie de produse a fost următorul pas. Apoi a urmat extinderea: În 1997, a găsit un salon mai mare pentru a oferi servicii de sprâncene, epilare cu ceară și servicii faciale, plus noua ei linie de machiaj. Anastasia Beverly Hills era oficial în afaceri.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Cea mai recentă apariție demonstrează încă o dată că Zendaya merită din plin titlul de fashion icon.
Kanye West și Bianca Censori se îndreaptă probabil către divorț... TMZ a aflat că cei doi traversează o perioadă dificilă în căsnicia lor de aproape 2 ani.