Compania, care a vândut doar 200 de perechi la momentul lansării sale a cunoscut multe urcări și coborâșuri, a fost atât iubită cât și urâtă (mai iubită cu siguranță). Crocs făcut declarații revoluționare de modă și de atunci a vândut 300 de milioane de perechi de pantofi, potrivit datelor din iunie 2020.

„Mișcarea urâtă a pantofilor” poate a început cu crocs, dar două decenii și nenumărate colaborări de modă mai târziu, marca este înaltă, deși cu mai multe găuri. În mod interesant, marca inițial viza numai marinarii și copiii, dar a devenit în mod strălucit o nișă în timp, datorită colaborărilor cu vedete. Încălțămintea din spumă a câștigat inimile tuturor, iar strategiile mărcii au câștigat încrederea fashionistelor. Datorită structurii antiderapante și ușoare, crocs au fost purtați numeroși angajați care petrec ore îndelungate în picioare.
În prezent, marca deține peste 500 de puncte de vânzare cu amănuntul și are, de asemenea, site-uri web pentru comerțul electronic.

Designul pantofilor a fost achiziționat de la o companie numită Foam Creations. A fost dezvoltat ca pantof de plimbare cu barca. Compania a realizat că primul model a fost numit „Beach” în 2002, la Fort Lauderdale Boat Show din Florida, vânzând peste 200 de perechi la momentul respectiv. La începutul anilor 2000, Crocs a câștigat o popularitate masivă în Statele Unite și Europa. De asemenea, a scăzut la fel de repede în a doua jumătate a anilor 2000.

Sabotul indestructibil nu putea face față epocii dominate de culori strălucitoare, dar erau ușor de curățat, atrăgând în primul rând copiii mici. Mai târziu, sortimentul mărcii a inclus încălțăminte mai elegantă pentru sezonul rece, cum ar fi cizme de cauciuc, atât obișnuite, cât și încălzite, precum și sandale căptușite cu blană artificială.
Un punct de cotitură semnificativ a fost ideea personalizării saboților cu așa-numitele „Jibbitz”, ornamente din cauciuc, iar ulterior din metal și cristale. Această personalizare care este fixată în găurile rotunde ale pantofului a cucerit pe toată lumea.

A doua jumătate a anilor 2000 a fost deosebit de dură pentru marcă. Compania a pierdut 185 de milioane de dolari în 2008, ceea ce a atras procesele acționarilor și auditorii care au spus că Crocs ar putea să nu-și achite datoriile. Acest lucru a dus la apeluri grele, cum ar fi reducerea numărului de angajați, închiderea magazinelor și, din păcate, scăderea venitului net.
Aproximativ 75 până la 100 din cele 624 de magazine la nivel global se închid și 183 de angajați din peste 5.000 sunt dați afară. Cultura copycat a contribuit în mare măsură la pierderea cu care s-a confruntat compania. Croc-off-urile contrafăcute (un termen inventat din knock-offs) l-au determinat pe producător să dea în judecată Walmart Inc., Hobby Lobby Stores Inc. și alte 19 companii care au pretins încălcarea mărcii comerciale legate de încălțăminte.

Crocs a intrat din nou pe creștere după ce pantofii mărcii au fost încălțați de Jack Nicholson, Whoopi Goldberg, John Cena, Shia LaBeouf, Jennifer Garner și Sacha Baron Cohen. Crocs și-aa revenit în jurul anului 2010 după ce John McCarvel a fost numit CEO. El a extins portofoliul de produse adăugând elemente de eleganță.
Crocs intenționează să utilizeze ingrediente mai durabile pentru produsele și materialele sale de ambalare, cu scopul de a fi un brand 100% vegan până la sfârșitul anului 2021. CEO-ul Andrew Rees vorbește despre inițiativele de sustenabilitate. Crocs a atins, de asemenea, inimile consumatorilor în timpul pandemiei, care a schimbat modul în care lumea a perceput marca. Oferind aproximativ 860.000 de perechi de pantofi lucrătorilor din domeniul sănătății din SUA, în valoare de 40 de milioane de dolari în valoare de vânzare cu amănuntul și 10 milioane de dolari în costuri pentru companie, marca a devenit reconfortantă și corectă.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.