Kim Kardashian şi Victoria Beckham adoră avocado, nu doar că aleg să consume acest fruct dar îl utilizează şi pentru înfrumuseţare, adăugându-l în măşti faciale. Chiar şi Jessica Biel este fan avocado, în timp ce Katy Perry prefer să mixeze albuş de ou cu ulei de migdale pentru un efect de fermitate.
Există peste 400 de soiuri de avocado. În timp ce unele varietăți au fructul verde și lucios, altele tind către un negru purpuriu la coacere. Indiferent de culoarea exterioară însa, în interior sunt la fel. Soiul Hass este cel mai cultivat și totodată cel mai bine consumat datorită aromei specifice mult mai bogată. Alte soiuri cunoscute sunt Bacon, Fuerte.
Gustul inconfundabil al avocadoului este una dintre caracteristicile principale ale acestuia, alături de culoare și textura ușor uleioasă. Se consumă crud, în diferite aperitive sau feluri principale, ca garnitura sau în salate sau chiar deserturi.
Avocado este un fruct iubit in întreaga lume, mai ales prin prisma bogăției nutritive pe care o are. Un fruct de avocado conține în jur de 22,5 g de grasimi, dintre care două treimi sunt monosaturate (benefice sănătății). O calitate importantă a fructelor de avocado este că acestea conțin foarte puțină fructoza și circa 20 de nutrienți esențiali, precum fibrele, potasiul (într-o cantitate dublă comparativ cu bananele), vitamina E, complexul de vitamine B și acidul folic.
Beneficiile consumului de avocado sunt nenumărate, având un efect atât asupra frumuseții pielii și părului, cât și asupra funcționării optime a corpului: reduce riscul problemelor cardiovasculare, menține sănătatea sistemului digestiv, întârzie procesul de îmbătrânire și altele.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.