Incursiunea îndrăzneață a brandului în domeniul parfumurilor introduce trei arome distincte, fiecare inspirată de cuvinte farsi și concepută pentru a capta elemente unice ale naturii și ale experienței umane. Trio-ul de parfumuri – Zan, Mast și Noor – oferă o călătorie senzorială care este deopotrivă luxoasă și profund personală.
La fel ca articolele vestimentare ale Cult Gaia, parfumurile brandului arată precum arta modernă. Fiecare parfum se află într-un recipient translucid, în formă de arc, care seamănă cu sticla de mare colorată, cu capace de marmură care vor fi diferite pentru fiecare flacon.
Primul parfum, Noor, numit după cuvântul Farsi care semnifică lumină, este un parfum proaspăt, de trandafir cu o aromă de piper și o notă de tămâie. Zan este cuvântul farsi care înseamnă femeie și are un miros de cardamom proaspăt scos din borcanul cu mirodenii, iar adaosul de ambrox și mosc îl mențin suav. Mast, care înseamnă a fi îndrăgostit de viață, este cel mai dulce dintre cele trei și miroase ca o băutură piña colada cu bergamotă coaptă, cremă de nucă de cocos și boabe de tonka.
Toate cele trei parfumuri din colecție sunt concepute cu același nivel de atenție și conștiință pentru care Cult Gaia este cunoscută. Fără parabeni, sulfați și alte ingrediente dăunătoare, aceste parfumuri sunt vegane, fără cruzime și sunt realizate cu 25% ulei pentru a asigura o purtare de lungă durată. Conținutul ridicat de ulei ajută parfumurile să se lipească de piele, permițându-le să evolueze frumos pe tot parcursul zilei.
Fiecare parfum din colecție reflectă angajamentul brandului de a oferi produse care sunt atât frumoase, cât și atent create, făcând din acest debut în industria frumuseții o progresie naturală pentru Cult Gaia. Odată cu intrarea sa în lumea parfumurilor, Cult Gaia își invită fanii să experimenteze filosofia sa de design într-o nouă formă olfactivă. Linia de parfumuri a brandului oferă o experiență multisenzorială care se aliniază perfect cu estetica brandului, întruchipând eleganța, puterea și individualitatea în fiecare picătură.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.