„Cullinan – Inspired by Fashion” scoate în evidență caracterul divers al SUV-ului de lux și alter ego-ul său Black Badge. „Cu „Cullinan – Inspired by Fashion” ne-am inspirat din lumea sau patronii – persoane cu gusturi eclectice care definesc tendințele și influențează mișcările actuale în domeniile artei, modei și designului”, spune Celina Mettang, Bespoke Color and Material Designer, Autoturisme Rolls-Royce. „Ei sfidează granițele, contestă convențiile și sunt îndrăzneți în exprimarea individualității. Reflectând gusturile lor, modelele noastre „Cullinan – Inspired by Fashion” sunt concepute ca piese statement, perfect croite pentru a se potrivi stilului de viață al clienților noștri”.
Pentru a oferi o privire asupra posibilităților infinite Bespoke, designerii pentru „Cullinan – Inspired by Fashion” au creat opt personalități distinctive. Fiecare colecție include două culori interioare definite de culori de accent iconice: Lime Green sau Bujor roz pentru Re-Belle și Mandarin sau Forge Yellow pentru Fu Shion. Fiecare stil interior poate fi asociat cu unul dintre cele două aspecturi exterioare atent selectate – fie atrăgătoare, fie mai discrete și subestimate.
„Cullinan – Inspired by Fashion” Re-Belle este piesa supremă, care reflectă tendințele contemporane de blocare a culorilor cu nuanțe vii și combinația jucăușă de texturi. O pată de culoare în interior cu accente de roz bujor sau verde lime oferă un contrast irezistibil cu ornamentele din piele Arctic White sau Gri Cashmere. Fascia este finisată cu o țesătură extraordinar de detaliată din oțel inoxidabil, țesut manual, evocator de îmbrăcăminte metalică văzută pe podiumurile din acest an. Firul delicat cu un diametru de până la 0,45 mm creează o textură complicată, care captează frumos lumina în timp ce vehiculul este în mișcare. „Cullinan – Inspired by Fashion” Re-Belle este oferit în culorile exterioare Lime Green, Gunmetal, Wildberry sau Arctic White, disponibile în funcție de interiorul selectat.
Dezlănțuind personalitatea îndrăzneață Black Badge, „Cullinan – Inspired by Fashion” Fu-Shion reinterpretează înalta modă cu un avantaj utilitar. Amintește de colecțiile de prêt à-porter de primăvară/vară 2023, împodobite cu elemente funcționale care evocă îmbrăcămintea de stradă, Fu Shion prezintă personalitatea lui Cullinan – culmea luxului, fără efort peste tot. Pentru Fu-Shion, designerii au creat două stiluri de interior: o combinație atrăgătoare de verde militar, bleumarin și mandarin sau un amestec de piele alb-arctic și gri cașmir cu accente galbene Forge. În funcție de paleta interioară, „Cullinan – Inspired by Fashion” Fu-Shion poate fi comandat în una dintre cele patru culori exterioare: Verde militar, Gri Burnout, Galben Forge sau Gri Tempest.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.