S-a deschis o punte între două lumi care păreau a fi la polul opus: cea a performanței tehnice și cea a modei conceptuale. Din această întâlnire s-a născut colaborarea Balenciaga | PUMA, un proiect hibrid dezvăluit pentru prima dată la prezentarea Winter 25 și acum întruchipat într-o colecție care regândește limitele vestimentației, gesturilor și farmecului.
Fidel eleganței brutale și viziunii distopice a lui Demna, parteneriatul este înrădăcinat într-un limbaj vizual radical. Balenciaga, maestru al volumelor distorsionate și al esteticii post-instituționale, se unește aici cu moștenirea sportivă a PUMA, un brand emblematic al cărui nume evocă atât stadioane, cât și străzi. Împreună, compun o partitură unică: cea a unei ținute sport sublime, transfigurate de haute couture, reinventate de gândire.
Pentru a însoți această lansare, Ari Versluis — fotograf și sociolog vizual faimos pentru seria sa antropologică Exactitudes — a creat o campanie care seamănă cu un studiu contemporan al identității de grup. Într-o lumină rece și structurată, modelele Diede, Tianee, Brooks, Yav și Joe dansează intens pe dulce nostalgie a piesei Tous les garçons et les filles de Françoise Hardy. Aceștia poartă piese din colaborare, precum și fragmente din colecția Winter 25, creând o tensiune între energia ultra-fizică și calmul introspectiv.
În inima acestei fuziuni: Speedcat. Născut în 1999 pentru lumea curselor auto, modelul sport este transformat aici. În versiunea sa „distrusă”, devine o a doua piele, precum o șosetă moale din piele, redusă la esența sa. Banda laterală Formstrip, tăiată până la capăt, este atât o cicatrice grafică, cât și un omagiu adus istoriei - acest motiv născut în 1958 își găsește o rezonanță contemporană. O versiune fără șireturi, acoperită cu piele, adaugă acestei transformări eleganța unui pantof de oraș. Cât despre noul model Ballerina, un hibrid straniu și grațios între Speedcat și pantoful de dans clasic, acesta transpune această colaborare într-un obiect sculptural: jumătate de pistă, jumătate de scenă.
Colecția de textile, între timp, este o cronică a ținutelor sport spusă prin prisma luxului. Hanorace tehnice din fleece împodobite cu leul Balenciaga, treninguri din nailon patinat care evocă anii '90 ai mărcii PUMA, jachete din shearling și paltoane tip halat din piele întoarsă simulată: fiecare piesă evocă o amintire transformată, o arhivă reinventată. Iconografia celor două case se îmbină într-o serie de hanorace, tricouri și pantaloni scurți cu croieli emblematice - mulate, lejere sau exagerate - care citesc tensiunile dintre cotidian și manifest, dintre piesa vestimentară și concept.
Balenciaga | PUMA imaginează o performanță textilă, un manifest de stil în care funcția întâlnește viziunea. Un răspuns vestimentar la vremurile noastre în schimbare, în care corpurile sunt în mișcare, iar siluetele sunt declarații.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.
Creatorul de modă irlandez Paul Costelloe, designerul personal al prințesei Diana și o prezență obișnuită a Săptămânii Modei de la Londra timp de patru decenii, a murit la vârsta de 80 de ani, a anunțat familia acestui într-un comunicat dat sâmbătă publicității, potrivit Reuters.