S-a deschis o punte între două lumi care păreau a fi la polul opus: cea a performanței tehnice și cea a modei conceptuale. Din această întâlnire s-a născut colaborarea Balenciaga | PUMA, un proiect hibrid dezvăluit pentru prima dată la prezentarea Winter 25 și acum întruchipat într-o colecție care regândește limitele vestimentației, gesturilor și farmecului.
Fidel eleganței brutale și viziunii distopice a lui Demna, parteneriatul este înrădăcinat într-un limbaj vizual radical. Balenciaga, maestru al volumelor distorsionate și al esteticii post-instituționale, se unește aici cu moștenirea sportivă a PUMA, un brand emblematic al cărui nume evocă atât stadioane, cât și străzi. Împreună, compun o partitură unică: cea a unei ținute sport sublime, transfigurate de haute couture, reinventate de gândire.
Pentru a însoți această lansare, Ari Versluis — fotograf și sociolog vizual faimos pentru seria sa antropologică Exactitudes — a creat o campanie care seamănă cu un studiu contemporan al identității de grup. Într-o lumină rece și structurată, modelele Diede, Tianee, Brooks, Yav și Joe dansează intens pe dulce nostalgie a piesei Tous les garçons et les filles de Françoise Hardy. Aceștia poartă piese din colaborare, precum și fragmente din colecția Winter 25, creând o tensiune între energia ultra-fizică și calmul introspectiv.
În inima acestei fuziuni: Speedcat. Născut în 1999 pentru lumea curselor auto, modelul sport este transformat aici. În versiunea sa „distrusă”, devine o a doua piele, precum o șosetă moale din piele, redusă la esența sa. Banda laterală Formstrip, tăiată până la capăt, este atât o cicatrice grafică, cât și un omagiu adus istoriei - acest motiv născut în 1958 își găsește o rezonanță contemporană. O versiune fără șireturi, acoperită cu piele, adaugă acestei transformări eleganța unui pantof de oraș. Cât despre noul model Ballerina, un hibrid straniu și grațios între Speedcat și pantoful de dans clasic, acesta transpune această colaborare într-un obiect sculptural: jumătate de pistă, jumătate de scenă.
Colecția de textile, între timp, este o cronică a ținutelor sport spusă prin prisma luxului. Hanorace tehnice din fleece împodobite cu leul Balenciaga, treninguri din nailon patinat care evocă anii '90 ai mărcii PUMA, jachete din shearling și paltoane tip halat din piele întoarsă simulată: fiecare piesă evocă o amintire transformată, o arhivă reinventată. Iconografia celor două case se îmbină într-o serie de hanorace, tricouri și pantaloni scurți cu croieli emblematice - mulate, lejere sau exagerate - care citesc tensiunile dintre cotidian și manifest, dintre piesa vestimentară și concept.
Balenciaga | PUMA imaginează o performanță textilă, un manifest de stil în care funcția întâlnește viziunea. Un răspuns vestimentar la vremurile noastre în schimbare, în care corpurile sunt în mișcare, iar siluetele sunt declarații.
În decembrie 2023, Justin Bieber lansa SKYLRK, un label care, pentru multă vreme, a rămas sub umbra misterului, starul nedezvăluind ce urma să ofere fanilor prin această inițiativă.
După ce a divorțat de Irinel Columbeanu, în 2011, Monica Gabor a obținut custodia Irinucăi, apoi amândouă s-au stabilit în Statele Unite ale Americii.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Lauren Sánchez și Jeff Bezos au avut parte de o nuntă de vis în Italia, unde au fost prezente 200 de persoane. Aceasta a avut parte și de petrecerea burlăcițelor, unde a ales să poarte inclusiv o ținută creată de un designer român.
Sharon Stone își reînvie aura iconică în noua campanie Mugler, reinterpretând 24 de ținute din arhivă cu putere și senzualitate.
Colaborarea Balenciaga | PUMA reinventează îmbrăcămintea sport la intersecția dintre lux și tehnologie.