Couture Week 2022 a revenit anul acesta aducând publicul live și fanaticii modei după ce au fost folosite prezentările virtuale pentru siguranță sanitară. Gustul pentru moda opulentă după un an de restricții este predominant, deoarece designerii au ieșit pe piste pentru a-și prezenta aspectul couture post-pandemic.
Case de patrimoniu precum Chanel și Dior au rămas fidele clasicilor prezentând siluete atemporale cu o eleganță fără efort, în timp ce case precum Schiaparelli și Pyer Moss au creat piese de muzeu care îmbină lumile artei și modei.
Dior
Chanel
Fustele mari, pline, își găsesc scopul în urma unei pandemii care ne-a alimentat atașamentul față de haine confortabile. Atât confortabilă, cât și elegantă, fusta plină evocă un sentiment de romantism, așa cum se vede în siluetele feminine complete la spectacolele de modă Chanel și Dior.
Balenciaga
JEAN PAUL GAULTIER
Siluetele confortabile supradimensionate sunt interpretate continuu pe cele mai noi piste de modă. La Jean Paul Gaultier, cămașa supradimensionată și straturi de tulle prezentate pe ținute sunt construcții inovatoare. La Balenciaga, sub conducerea directorului de creație Demna Gvasalia, moștenirea arhitecturală a lui Cristóbal Balenciaga a revenit. Cămășile supradimensionate, halatele de baie, jachetele utilitare și rochiile experimentează cu volum și ocupă spațiu ca prezență.
Elie Saab
CHARLES DE VILMORIN
Țesăturile care conferă unei piese de îmbrăcăminte ritm propriu în fiecare pas sunt realizate doar cu cea mai bună măiestrie. La Elie Saab, țesătura preferată apare pe o rochie fără bretele în care ținuta pare mai mare decât cea reală, cu o grădină care iese din rochie. Straturile vibrante ale halatelor pline și ciufulite aduc o energie de lumină. Designerul francez în vârstă de 24 de ani, Charles de Vilmorin, a prezentat prima sa colecție couture folosind detalii cu pene pe îmbrăcăminte complet negre pentru a arăta mișcare dinamică, chiar și atunci când vine vorba de colorarea solidă.
Azzaro
Armani Prive
Bijuteriile de pe rochie reinventează modul în care energia se transformă din momentul în care intri în cameră. Paietele strălucitoare de la Azzaro de Olivier Theyskens evocă o discotecă glamour din anii '70 în care opera arteziană de broderie decorează corpul. La Armani, stratificarea de organza a combinat țesătura translucidă cu mărgele pentru a crea un spațiu de vis senzorial de iluzii vibrante.
Fendi
Viktor & Rolf
Paletele impresionante de culori pastelate care au făcut obiectul naturii au fost răspândite în colecțiile de-a lungul Săptămânii Couture. Bejul cremos, albul sidefiu, movul lavandei au dominat pistele de la Fendi și Viktor & Rolf. Adaptarea culorilor naturalului poate pleca din dorința lumească de a călători și legătura noastră cu lumea exterioară în ultimul an.
Schiaparelli
PYER MOSS
Mai multe spectacole din acest sezon au insuflat o valoare sculpturală operei lor care estompează liniile dintre artă și modă. La Schiaparelli, somptuosul corset de flori al lui Daniel Roseberry, decolteul cu plămâni purtat de Bella Hadid la Cannes și centura cu oglindă au transformat corpul într-o piesă de artă ambulantă folosind lumea metalelor.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.