Tendința Cottagecore promovează viața lentă. Departe de stilurile de viață contemporane expuse constant stresului, tendința actuală pledează pentru o revenire la lucruri simple, apropiate de natură. Și anume: viața la fermă, contactul cu animalele, plimbările în pădure. Plăceri dulci impregnate de nostalgie, pe scurt, care sporesc viața la țară, în special în rândul tinerilor.
Khaite
Acest spirit idealizat cu hashtag-uri pe rețelele de socialziare, este obiectul, ironic, al unui adevărat buzz. De asemenea, pe cea mai populară aplicație a generației Z, TikTok, un utilizator a început să posteze, la sfârșitul anului 2019, scurte videoclipuri care să compileze momente bucolice din viața sa rurală, din caravana sa parcată în păduri, găina care se plimba în aer liber, citirea unui roman pe o pătură tricotată manual.
Michael Kors
Această evadare este invidiată de mulți. Cu atât mai mult după închiderile repetate care au dus la schimbări în stilul de viață, există un exod spre mediul rural al locuitorilor de la oraș. Mișcarea ar fi inspirat, de asemenea, prezentările de modă pentru primăvară-vară 2022, din New York și Paris? În mod intenționat sau nu, Longchamp a făcut-o semnătura lookbook-ului său, Khaite și-a amenajat pasarela într-un cadru forestier, arătând modelele din mijlocul copacilor, Michael Kors avea ca fundal un decor înflorit. Aceeași poveste o regăsim la Marine Serre.
Jason Wu
Aspectele de pe podiumuri, pare, de asemenea, să fie în ton cu mișcarea, cu look-uri extrem de simple. Hairstiliștii și make-up artiștii, și ei pariază pe spiritul boem cu împletituri și răsuciri lejere. Când vine vorba de machiaj, acest lucru se traduce prin tenuri ultra-proaspete, a căror roșeață sugerează o plimbare în aerul proaspăt. Cuvântul cheie este, fără îndoială, naturalețe! Pigmenții de bază care dispar pe piele, din ochi, sunt lipsiți de orice material, buzele abia sunt acoperite de luciu. Mai mult ca niciodată, mai puțin este mai mult!
Altuzzara
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania
Designerul plănuiește să se concentreze pe marca sa 1017 Alyx 9SM.