În cadrul transmisiei de 12 ore, brandul italian a filmat la Palazzo Sacchetti din Roma, Italia, unde încet dar sigur, toți cei implicați lucrau neobosit pentru a construi viziunea lui Michele. Și pentru el, acest lucru a însemnat schimbarea regulilor industriei modei, încetinirea procesului și concentrarea asupra forței de muncă care nu numai că s-a ocupat cu confecționarea hainelor, dar a lucrat și la imagini pentru a le vinde.
Această perspectivă (sau basm în trei părți, așa cum o numește Michele) a început în februarie, în timpul Săptămânii modei de la Milano, când a pus spectacolul în scenă la sediul brandului, cunoscut oficial sub numele de Gucci Hub, invitând lumea la un virtual în culise. tur. „Cu această ocazie, am vrut să sărbătoresc ritualul magic al prezentării de modă: o liturghie sacră și irepetabilă prin care gândirea creativă devine publică și se oferă interpretării unei comunități de spectatori emancipați”, a spus el într-un comunicat. „Am vrut să dezvălui ce se află în spatele perdelelor acestui ritual.”
Colecția „Epilogue”, care a fost prezentată în ultima zi a primei săptămâni de modă digitale din Milano, Michele a permis spectatorilor să vadă toate fațetele producției. „Este un proces de inversare a rolului, încă o dată”, a spus el. „Distanțele se scurtează. Actul creativ devine praxis expozițional. Interiorul se proiectează în exterior. Invizibilul ia formă, radiază prin autocombustie. Mai mult decat atat. De această dată, se intensifică analiza mea asupra mecanismelor care reglementează lumea modei.”
Cu toate acestea, cu toate aceste schimbări în reprezentarea virtuală, Michele nu s-a abătut de la estetica sa - una care l-a făcut pe Gucci unul dintre cele mai răsunătoare și de succes branduri de pe piață. Fascinația sa pentru modelele vibrante, culorile îndrăznețe și texturile bogate se întorc, de această dată cu un accent mai mare asupra stilurilor boemice din anii '60 - deși cu o aplecare spre lux. Am văzut rochii lungi cu imprimeu floral, cu ochelari de soare supradimensionali, o fustă asimetrică accesorizată cu o eșarfă de cap, o jachetă de safari peste o bluză țărănească și o fustă în linie A, completată cu un turban.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.